SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rafał Betlejewski w międzynarodowej kampanii Soft99 (wideo)

Rozpoczęła się międzynarodowa kampania reklamowa środków do samochodów Soft99 oparta na serii spotów z udziałem Rafała Betlejewskiego. Akcję realizuje firma Nowy Samochód dystrybuująca produkty Soft99 w Europie.

Spoty z kampanii pokazują, jak grupa ninja porywa samochody przypadkowym ludziom po to, by zabrać je do profesjonalnej myjni i poddać procesowi detailingu, czyli precyzyjnego czyszczenia z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii. Rafał Betlejewski pokazuje, jak korzystać z różnych produktów Soft99 i na czym polega ich działanie.

- Zaproponowaliśmy współpracę Rafałowi ze względu na jego doświadczenie przed kamerą, znajomość nowoczesnych technologii i osiągnięć naukowych oraz technik marketingowych. Rafał to wyjątkowa postać: prowadził program „DeFacto”, programy naukowe w Polskim Radiu, ale także - co było dla nas niezwykle istotne, ma bogate doświadczenie reklamowe i obecnie prowadzi firmę interaktywną, która potrafi całościowo zbudować komunikację w nowych mediach - uzasadnia Damian Millibrand, szef firmy Nowy Samochód.

Betlejewski w latach 2015-2016 zrealizował dla TTV cztery sezony programu „Betlejewski. Prowokacje”, w stacji był też gospodarzem programu „DeFacto”. Wcześniej m.in. prowadził audycję „Między innymi Betlejewski” w Radiu RDC. Jako performer zrealizował szereg akcji społecznych i artystycznych m.in. „Tęsknię za Tobą, Żydzie!”, „Płonie stodoła”, „Pokolenie 1600” czy „Projekt Spółdzielnia”.

Jest też związany z branżą marketingową: założył i zarządzał agencjami reklamowymi Cytryna oraz Koledzy Strategia & Kreacja, a obecnie kieruje agencją Sindy&Kate zajmującą się marketingiem internetowym.

- To dla mnie nowa sytuacja, wiele lat zajmowałem się tworzeniem koncepcji reklamowych, ale nigdy wcześniej nie występowałem w reklamie. Zgodziłem się, gdyż po pierwsze tematem kampanii są nowe osiągnięcia techniki, które zawsze mnie pasjonowały, a po drugie kampania ma wymiar informacyjny i szkoleniowy. Nie miałbym nic przeciwko temu, by po naszych ulicach jeździły czyste auta. Sam wiele się nauczyłem. Wiem na przykład, jak woskować twardym woskiem oraz co to jest glinkowanie - wiem też, że większość procedur detailingowych można zrobić samemu - i tę więdzę chciałby przekazywać Polakom - dodaje Rafał Betlejewski.

Akcja reklamowa zaczęła się 20 kwietnia, kolejne spoty będą sukcesywnie publikowane. Będzie realizowana w Polsce, Niemczech, Francji i Finlandii.

Dołącz do dyskusji: Rafał Betlejewski w międzynarodowej kampanii Soft99 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl