Social Tigers wypromuje marki Polski Cukier i Dworski w social media
Agencja Social Tigers wygrała przetarg na obsługę profili marek Polski Cukier i Dworski (produkowanych przez Krajową Spółkę Cukrową) w mediach społecznościowych. Będzie dla nich pracować przez rok.
Spośród kilku firm biorących udział w corocznym konkursie ofert (ich nazw nie ujawniono) na obsługę profili social mediowych, Krajowa Spółka Cukrowa, wybrała agencję Social Tigers.
Zawarta na rok umowa obejmuje m.in. prowadzenie fanpage marki Polski Cukier „Sekrety słodkiej kuchni" na Facebooku oraz Instagramie, a także prowadzenia działań marki Dworski na Facebooku.
W ramach współpracy, Social Tigers opracuje roczną strategię rozwoju fanpage'y, a także będzie odpowiadać za kreację, administrację oraz obsługę płatnych kampanii reklamowych w obu serwisach. Agencję reprezentować będą Maciej Nowak oraz Wioletta Odalska.
Ostatnio, od jesieni ub.r. social mediową obsługą marek Polski Cukier i Dworski zajmowały się agencje Idealia i HR Brand&People.
Dołącz do dyskusji: Social Tigers wypromuje marki Polski Cukier i Dworski w social media