SMG zajmie się obsługą marki Metaxa w social media
Agencja SMG Polska zwyciężyła w przetargu na obsługę marki alkoholu Metaxa (należy do CEDC International) w mediach społecznościowych. Tworzeniem strategii komunikacji w social mediach, planowaniem i realizacją działań dla marki Metaxa zajmie się zespół SMG LiquidThread.
SMG LiquidThread w ramach SMG Polska odpowiada za kreację, produkcję, media społecznościowe i branded content. - Propozycja SMG LiquidThread wyróżniła się bardzo rozbudowaną częścią analityczną, której zabrakło u konkurentów. Szeroka analiza, dobre wnioski i ich przełożenie na koncept komunikacyjny w głównej mierze zdecydowały o wyborze oferty naszej nowej agencji – mówi Martyna Strzałka, brand manager w firmie CEDC International, która jest dystrybutorem marki Metaxa.
Nie podano Liczby i nazw pozostałych agencji biorących udział w przetargu, jak i czasu trwania umowy z SMG Polska.
SMG LiquidThread w obszarze mediów społecznościowych pracuje dla takich marek jak m.in. Coca-Cola, Milka, Crunchips, Kujawski, Lajkonik i Kamis.
Dołącz do dyskusji: SMG zajmie się obsługą marki Metaxa w social media