„Ślub od pierwszego wejrzenia 3” hitem TVN. Będzie kolejna edycja
Trzeci sezon kontrowersyjnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 1,27 mln osób, o 30 tys. widzów więcej niż rok temu. TVN w czasie emisji show był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 15,51 mln zł.
„Ślub od pierwszego wejrzenia 3” na antenie TVN pokazywany był w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 3 września do 19 listopada br. Średnia widownia show wyniosła 1,27 mln osób, co przełożyło się na 14,74 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 20,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,24 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 1,43 mln oglądających, zgromadził szósty odcinek.
W porównaniu do drugiej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., program zyskał 30 tys. widzów. Wówczas produkcja gromadziła średnio 1,24 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 13,75 proc., 17,86 proc. oraz 15,81 udziału.
TVN w paśmie nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia” był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 7,91 proc., nadająca w tym czasie seriale zagraniczne. Trzeci był Polsat (7,89 proc.; filmy fabularne), a czwarta - TVP1 (1,95 proc.; gł. seriale zagraniczne).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 liderem był TVN.
Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków trzeciej edycji reality-show wyniosły 15,51 mln zł. Dla porównania, drugi sezon cyklu na reklamach zarobił 13,90 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Ślub od pierwszego wejrzenia 3” hitem TVN. Będzie kolejna edycja
P.S. Poraża wynik TVP1 w komercyjnej w trakcie nadawania tego badziewia. 1,35%...