Finałowe odcinki „Masterchefa”, „Mam talent” i „Kuchennych Rewolucji” najdroższe w grudniowym cenniku reklamowym TVN
W grudniu reklamodawcy zainteresowani emisją reklam na antenie TVN najwięcej zapłacą za spoty emitowane w blokach przy finałowych odcinkach programów „Masterchef”, „Mam talent” i „Kuchenne Rewolucje”.
Najwyższą cenę w grudniowym cenniku TVN ma spot, który pojawi się przy finale kulinarnego show „Masterchef”, którego emisję zaplanowano na 9 grudnia. Maksymalna cena wynosi 81,9 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). Niewiele mniej, bo 79,7 tys. zł kosztuje spot przy finale sobotniego show „Mam talent” - będzie go można zobaczyć 1 grudnia.
Na 75 tys. zł wyceniono z kolei reklamę przy „Kuchennych Rewolucjach” - finałowy odcinek obecnego sezonu zostanie pokazany 6 grudnia. W kolejne czwartkowe wieczory stacja będzie nadawać powtórki programu z udziałem Magdy Gessler.
Wśród seriali najwyższe stawki reklamowe ma „Pod powierzchnią” - ceny dochodzą do 61,3 tys. zł za spot. Tylko 300 zł mniej kosztuje reklama przy „Na Wspólnej”.
Od 5 grudnia w każdą środę o g.21.30 TVN będzie emitować nowy program „Wracajcie, skąd przyszliście” z Piotrem Kraśko. Za emisję 30-sek. filmu reklamowego trzeba zapłacić 59,2 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w blokach reklamowych przy „Faktach” muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 68,4 tys. zł w dni powszednie i 61,9 tys. zł w niedziele.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-media-oferta-reklamowa-na-2019-rok-cenniki-rabaty-i-zasady-sprzedaży ##
Ci zainteresowani serwisem sportowym zapłacą 58,1 tys. zł za emisję w dni robocze i 50,9 tys. zł w niedziele. Stawki dla bloku przy prognozie pogody są nieco niższe i wynoszą odpowiednio: 50 tys. zł i 52 tys. zł.
31 grudnia br. TVN będzie transmitować koncert sylwestrowy „Warszawa stolicą Sylwestra” - najdroższa reklama podczas tej transmisji kosztuje 28,1 tys. zł.
TVN Media jako drugie po Biurze Reklamy TVP opublikowało cennik reklamowy na grudzień.
Według danych Nielsen Audience Measurement w październiku br. średnia oglądalność minutowa TVN wynosiła 647 910 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 10,5 proc.
Dołącz do dyskusji: Finałowe odcinki „Masterchefa”, „Mam talent” i „Kuchennych Rewolucji” najdroższe w grudniowym cenniku reklamowym TVN
Oba programy jednego dnia? Sprawdzajcie zanim publikujecie... Masterchef jest 9 grudnia
No przecież pisze że finał Masterchefa 9 grudnia. A nie 1 grudnia.