Sinsay promuje się po raz drugi jako pracodawca
LPP ruszyła z drugą edycją kampanii employer brandingowej Sinsay pod hasłem „Mówisz: Praca? My mówimy: Sinsay!”.
Na początku tego roku LPP uruchomiło ogólnopolską internetową kampanię employer-brandingową mającą na celu zachęcenie odbiorców do podjęcia pracy w Sinsay. Właśnie rusza druga jej edycja, tym razem mająca na celu pokazanie możliwości rozwoju w najszybciej rozwijającej się obecnie marce odzieżowej LPP.
– Dla marki Sinsay jako pierwszej w LPP stworzyliśmy od podstaw dedykowaną zakładkę Sinsay Kariera oraz profil employer brandingowy na Facebooku. Ale to tylko baza. Dla przyciągania kolejnych talentów do najmłodszego w portfolio LPP brandu prowadzimy od kilku miesięcy kampanię Sinsay People, do której zaprosiliśmy pracowników tej marki, jako naszych najlepszych ambasadorów - mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i CSR w LPP.
„Mówisz: Praca? My mówimy: Sinsay!”
W związku z dalszym intensywnym rozwojem Sinsay, zarówno pod względem rynków sprzedaży internetowej jak i liczby nowych salonów w całej Polsce, główną ideą pierwszej odsłony kampanii w br. było pokazanie jak wiele stanowisk pracy oferuje marka oraz jak duża jest ich różnorodność, począwszy od stanowisk sprzedażowych w sklepach, po oferty w centrali firmy. Do akcji promowanej pod hasłem: „Mówisz: Praca? My mówimy: Sinsay!” zaproszono przede wszystkim pracowników marki.
– Zależało nam, aby pokazać, że praca w marce odzieżowej może być stabilna i na dłużej, a Sinsay to świetny wybór zawodowy zarówno dla osób wchodzących na rynek pracy, jak i ekspertów, niezależnie czy ich miejscem zamieszkania są duże aglomeracje czy mniejsze miejscowości. Dzięki współpracy z naszymi ambasadorami pokazaliśmy, że oferowane przez nas stanowiska dotyczą nie tylko sprzedawców czy kierowników salonów, ale także sales coordinatorów, stylistów, projektantów, czy specjalistów e-commerce w centrali LPP, podkreśla Sławomir Ronkowski.
W drugiej odsłonie kampanii, dzięki historiom pracowników, pokazane zostaną ścieżki rozwoju, ich różnorodność i wartości jakie są ważne dla pracowników Sinsay. Bohaterami filmów będą: regional commercial trainer, fotografowie, dyrektorka salonu, specjalistka ds. HR, specjalistka ds. zarządzania projektami e-commerce, dyrektor ds. najmu powierzchni handlowej oraz starsza technolog odzieży.
Kampania „Mówisz: Rozwój? My mówimy: Sinsay!” prowadzona jest w Internecie na kanałach własnych Sinsay oraz LPP (Facebook, Instagram i LinkedIn), a także na YouTube. Za produkcję filmów odpowiada Mishka Films oraz agencja Płodni.com. Spoty pierwszej edycji kampanii emitowane będą również w 6 krajach: Włoszech, Węgrzech, Rumunii, Czechach, a także Grecji i Hiszpanii w ramach promowania międzynarodowej zakładki Sinsay Career.
Dołącz do dyskusji: Sinsay promuje się po raz drugi jako pracodawca