Grupa CCC uruchamia sieć sklepów HalfPrice z butami, odzieżą, kosmetykami i dodatkami
Firma obuwnicza CCC startuje z siecią sklepów HalfPrice oferujących odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki i dodatki do domu. Do końca br. ma zostać otworzone ok. 60 placówek, w kampanii reklamowej wystąpi m.in. modelka Anna Jagodzińska.
W sklepach HalfPrice odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu mają być dostępne w bardzo atrakcyjnych cenach.
- Tworząc HalfPrice korzystaliśmy z potencjału oraz doświadczenia Grupy CCC. Zgodnie ze strategią GO.22 od dłuższego czasu optymalizujemy sieć stacjonarną CCC. Zmniejszamy liczbę sklepów pod tym szyldem, a także ich format do 500-800m2, a jednocześnie pracujemy nad tym, by stawały się one coraz bardziej cyfrowe. Nie oznacza to jednak, że rezygnujemy z najmu. Tę przestrzeń handlową, wydzieloną w ramach restrukturyzacji CCC, przeznaczamy właśnie na HalfPrice. Pozwoli nam to zwiększyć przychód z metra kwadratowego, a klientom dostarczyć bogatą, interesującą ofertę - opisuje Karol Semik, dyrektor ekspansji w Grupie CCC.
Na początek pięć sklepów HalfPrice
4 maja zostanie uruchomionych pięć pierwszych sklepów HalfPrice: we wrocławskim centrum handlowym Wroclavia, szczecińskiej Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, tyskim Gemini Park oraz polkowickim Parku Handlowym. W tym ostatnim były prowadzone testy nowego konceptu.
W kolejnych tygodniach maja salony HalfPrice zostaną otwarte w Galerii Korona w Kielcach, opolskim Solaris, Galerii Platan w Zabrzu, olsztyńskiej Galerii Warmińskiej i Galerii Sarni Stok w Bielsku-Białej.
Do końca br. uruchomionych zostanie w Polsce ok. 60 sklepów stacjonarnych HalfPrice, a jesienią ma wystartować sklep internetowy tej marki.
Oferta marek w HalfPrice ma być stale powiększana. - Dzięki skali przedsięwzięcia, jakim jest otwarcie kilkudziesięciu salonów HalfPrice, klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę - będzie ona uzupełniana kilka razy w tygodniu. Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom - zapowiada Joanna Czyżewska, dyrektor działu sprzedaży HalfPrice.
- Na całym świecie koncept off-price staje się coraz bardziej popularny i mamy nadzieję, że w naszym wydaniu zachwyci polskich klientów, a być może wkrótce także konsumentów z innych krajów regionu. Przygotowaliśmy się dobrze na to ogromne przedsięwzięcie i jesteśmy przekonani,że spotka się ono z dużym zainteresowaniem - zapewnia Dariusz Miłek, przewodniczący rady nadzorczej Grupy CCC.
- Otwieramy nowy rozdział w historii działalności Grupy CCC. Wierzę, że HalfPrice błyskawicznie zbuduje i ugruntuje swoją pozycję na rynku, a Spółce zagwarantuje zawarcie interesujących partnerstw i synergii, które zaprocentują w przyszłości. Model biznesowy sieci umożliwia konsekwentne zwiększenie bazy produktowej, która będzie zapewniać wysokiej jakości asortyment przy jednocześnie atrakcyjnych cenach - dodaje Marcin Czyczerski, prezes Grupy CCC.
CCC sprzedało 20 proc. eObuwia
Do Grupy CCC należą przede wszystkim sieci sklepów obuwniczych CCC, Gino Rossi, eObuwie i Modivo.
Pod koniec marca br. firma podpisała z Cyfrowym Polsatem i kontrolowaną przez Rafała Brzoskę spółką A&R Investments Limited umowy sprzedaży 20 proc. akcji eobuwie.pl za łącznie 1 mld zł. Równocześnie porozumiała się co do kupna od spółki założyciela eobuwie.pl kolejnych 20 proc. walorów za 720 mln zł.
Od października ub.r. do stycznia br. grupa kapitałowa CCC zanotowała minimalny wzrost przychodów sprzedażowych - o 9 mln zł do 1,98 mld zł. Wpływy detaliczne w sklepach stacjonarnych zmalały o 40 proc., z 1,33 mld zł do 797 mln zł (m.in. wskutek czasowego zamknięcia sklepów w centrach handlowych), za to przychody z e-commerce poszły w górę o 84 proc. do 1,09 mld zł. Zysk EBITDA firmy spadł z 276 do 96 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Grupa CCC uruchamia sieć sklepów HalfPrice z butami, odzieżą, kosmetykami i dodatkami