SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwis internetowy nie dla idiotów

Agencja interaktywna isens przygotowała nowy serwis internetowy dlaMedia Markt. Ma on być nowoczesny i nieszablonowy.

Treść serwisu podzielona jest na globalną (korporacyjną) ilokalną (przypisaną konkretnemu marketowi). Dzięki takiemurozwiązaniu każdy z 31 marketów posiada swoją indywidualną stronęinternetową. Zarządzanie serwisem możliwe jest dzięki CMS (systemdo zarządzania treścią) z rozbudowanym systemem uprawnień. Treściglobalne, dostępne dla wszystkich sklepów, zarządzane są z jednegomiejsca, przez uprawnione do tego osoby.

Nawigacja, zdaniem twórców, ma gwarantować Internautom poczuciezaangażowania i interakcji. Przykładem jest główna strona serwisu,gdzie Internauta wybierając konkretną lokalizację sklepu w swoimmieście, musi ją namierzyć spośród animowanych nazw miastumieszczonych wirujących wokół symbolu Media Markt. Innym elementemnawigacji jest sposób jej rozplanowania, który pozwala dotrzeć dokażdej informacji umieszczonej w serwisie poprzez maksymalnie dwakliknięcia. Kolejnym udogodnieniem nowego serwisu jest takżeszybkość ładowania tekstów i grafiki.

Potencjalni klienci mogą skorzystać z wyszukiwarki pozwalającejodnaleźć produkt według grupy (np. biuro), kategorii (np. sprzętkomputerowy), podkategorii (np. notebooki) i jego parametrów (np.rodzaj procesora, pojemność dysku, RAM, przekątna ekranu). Wserwisie istnieje możliwość nie tylko wyszukiwania produktów, alerównież porównywania ich ze sobą. Można się też dowiedzieć, któreprodukty w poszczególnych kategoriach cieszą się największąpopularnością wśród klientów. Zapowiedzi pokazują natomiast jakiefilmy, gry i płyty znajdą się w najbliższym czasie w sprzedaży wsklepach Media Markt.

System CMS umożliwia dostosowanie treści reklamowych dokonkretnych, lokalnych akcji promocyjnych. O unikalnościposzczególnych stron marketów świadczy zamieszczona lokalna gazetkapromocyjna, galerie produktów oraz dokładne dane teleadresowe. Nakażdej ze stron lokalnych wykorzystany został mechanizmgeolokalizacji Google, odszukujący na mapie położenie wybranegomarketu.

Serwis zawiera archiwum chętnie oglądanych przez internautówreklam telewizyjnych Media Markt. W zakładce "Gadżety" zebrane sąwszystkie reklamy telewizyjne zrealizowane dla Media Markt od 2000roku.

Strona główna spełnia przede wszystkim funkcję reklamową,dlatego spory jej obszar został przeznaczony na bannery wspierająceaktualne promocje. Nowatorskim marketingowym rozwiązaniem jestzastosowanie personalizacji neswletterów, które są dostosowane dowieku użytkowników: poniżej 15 lat, 15 - 25 lat, 25 - 40 i powyżej40 lat.

Dołącz do dyskusji: Serwis internetowy nie dla idiotów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl