Serial „Skazane” wygrywa z „Aż po sufit!”. Polsat wiceliderem rynku
Nowy serial obyczajowy „Skazane” ogląda średnio 1,4 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji notuje lepszy wynik niż TVN, nadający serial „Aż po sufit”, ale przegrywa z TVP2.
Serial „Skazane” nadawany jest w Polsacie we wtorki o godz. 21.35, począwszy od 8 września br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,4 mln widzów przy udziale na poziomie 10,79 proc. w grupie 4+ i 13,38 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,64 mln oglądających, zgromadził pierwszy odcinek serialu.
Widownia serialu „Skazane” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
08-09-2015 | 1 644 822 | 12,41% |
15-09-2015 | 1 277 109 | 10,02% |
22-09-2015 | 1 284 753 | 9,90% |
Średnio: | 1 402 090 | 10,79% |
Polsat w paśmie nadawania nowego serialu jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje w tym czasie TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, której udział wśród wszystkich widzów wynosi 20,99 proc. Trzeci jest TVN („Aż po sufit!”; 7,93 proc. udziału), a czwarta - TVP1 (filmy fabularne; 6,71 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 2 727 037 | 20,99% | 15,36% |
Polsat - Skazane | 1 402 090 | 10,79% | 13,38% |
TVN | 1 030 391 | 7,93% | 10,25% |
TVP1 | 871 505 | 6,71% | 8,98% |
„Skazane” to opowieść o losach czterech kobiet: Sylwii, Monice, Oli oraz Annie, których najbliżsi siedzą w więzieniu. W rolach głównych występują m.in.: Monika Krzywkowska, Olga Bołądź, Paulina Gałązka, Beata Ścibakówna, Ireneusz Czop i Antoni Pawlicki. 13-odcinkowy serial oparty jest na brytyjskim formacie „Prisoner’s Wives”.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 10,67 proc.
Dołącz do dyskusji: Serial „Skazane” wygrywa z „Aż po sufit!”. Polsat wiceliderem rynku