Serena Williams w roli mamy reklamuje Chase
Tenisistka Serena Williams została twarzą amerykańskiego banku Chase. W spocie reklamowym promującym kampanię #ThisMama wystąpiła ze swoją córeczką Olympią.
Serena Williams po przerwie spowodowanej urodzeniem dziecka, niedawno wróciła na kort tenisowy. Rozpoczynający się w poniedziałek 27 sierpnia US Open będzie jej pierwszym wielkoszlemowym turniejem po urlopie macierzyńskim.
W spocie amerykańskiego banku Chase, widzimy przygotowania Williams do turnieju. Tenisistka łączy je z opieką nad maleńką córeczką. W reklamie widzimy, że po położeniu dziecka spać, wraca do treningu. Pod nosem nuci piosenkę "Mama Said Knock You Out" z repertuaru LL Cool J. Cała kampania ma pokazywać trud macierzyństwa oraz wspierać w nim kobiety.
Bank Chase należy do koncernu JPMorgan, który sponsoruje tenisowy US Open. - Chase mocno angażuje się w sprawy kobiet, co podkreśla ta kampania. Nasz sponsoring US Open stwarza okazję dotarcia do fanów tenisa, a także wsparcia Sereny oraz innych matek - mówi Kate Schoff, executive director of sports and entertainment w JPMorgan.
Uzupełnieniem akcji jest event marki z udziałem Williams w Muzeum Intrepid Air and Space Museum, gdzie świeżo upieczona matka mówiła o radościach i bolączkach związanych z macierzyństwem.
Za przygotowanie kampanii odpowiada Drogi5. To nie pierwsza kampania Chase z udziałęm wybitnej tenisistki. W 2015 Williams została twarzą akcji "Make More of What's Yours".
Dołącz do dyskusji: Serena Williams w roli mamy reklamuje Chase