SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

San Markos, MediaCom i 180heartbeats laureatami badania Smile Check2008

Agencja reklamowa San Markos, dom mediowy MediaCom Warszawa iagencja interaktywna 180heartbeats zwycięzcami w trzeciej edycjibadania satysfakcji klientów Smile Check.

Wśród agencji reklamowych najlepiej oceniono San Markos. Kolejnemiejsca zajęły: Draftfcb+Ad Fabrika, Change Communications,Communication Unlimited, PZL, Agencja Reklamowa S4, Brain, MaxArpp, Martis, GPD Advertising.

Najlepiej ocenionym domem mediowym został MediaCom Warszawa.Kolejne miejsca zajęły: Macroscope OMD, U2 Media, MPG, MediaConcept, Mediaedge:cia, ZenithOptimedia, MediaVest,Guideline/Maxus, Initiative Media Warszawa.

Wśród agencji interaktywnych zwyciężyła 180heartbeats. Za niąbył Tribal DDB i Hypermedia.

W tegorocznym Smile Check, badaniu miesięcznika Press, wzięłyudział 54 firmy (29 agencji reklamowych, 17 domów mediowych i 8agencji interaktywnych).

Dołącz do dyskusji: San Markos, MediaCom i 180heartbeats laureatami badania Smile Check2008

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl