180heartbeats + Jung von Matt wygrała przetarg reklamowy adidasa
180heartbeats + Jung von Matt zwycięża w przetargu na kompleksową obsługę marki adidas.
Nowi partnerzy adidas i 180heartbeats + Jung von Matt od stycznia 2024 rozpoczęli długoterminową współpracę. W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową realizację strategii marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Zakres prac przewiduje rozwój lokalnych koncepcji kreatywnych na podstawie globalnych wytycznych, a także tworzenie oryginalnych koncepcji dla różnych aktywacji, wydarzeń i festiwali. Agencja odpowie też za produkcję treści, zarządzanie kampaniami brandowymi oraz koordynację planu aktywacji dla głównych kampanii adidas.
Nowa agencja adidas
Zespół 180heartbeats + Jung von Matt zapewni również zarządzanie relacjami z dostawcami zewnętrznymi, a także wsparcie w zakresie influencer marketingu i PR.
- Będziemy wspierać adidas w umacnianiu pozycji lidera na rynku sportowym i lifestyle'owym, dostarczając niezapomnianych wrażeń i wartościowych treści dla konsumentów” - mówi Radosław Smorga, chief growth officer & partner w 180heartbeats + Jung von Matt.
- Cieszymy się na współpracę z jedną z najlepszych agencji kreatywnych, która potrafi w nowoczesny sposób budować marki. Mamy nadzieję, że nasza współpraca przyczyni się do dalszego wzrostu marki adidas na rynkach europejskich" mówi Patryk Cebartowski, dyrektor komunikacji marketingowej adidas East Europe.
W ubiegłym roku na polskim rynku markę adidas promował raper Mata, w ramach akcji "We gave the world an original. You gave us a thousand back". Kampanię przygotowała agencja VMLY&R Poland.
Dołącz do dyskusji: 180heartbeats + Jung von Matt wygrała przetarg reklamowy adidasa