Samsung promuje telewizory QLED 8K w przestrzeni miejskiej
W ramach kampanii „Perfect Reality” Samsunga, mieszkańcy i goście odwiedzający Berlin mogli zobaczyć nietypowe reklamy w przestrzeni miejskiej. Przygotowano je na z okazji premiery telewizorów QLED 8K.
Instalacje zlokalizowane w trzech popularnych punktach Berlina (m.in. w Centrum Kongresowym). W projekcie wykorzystano sceny związane ze sportem, jedzeniem i kosmosem, które miały oddać jakość obrazu, jaką oferuje telewizor QLED 8K. Do wizualizacji "Perfect Reality" wykorzystano aktorów oraz kilka obiektów.
Nowość Samsunga wykorzystuje technologie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, dzięki którym widzowie mogą otrzymują obraz w najwyższej jakości, niezależnie od tego w jakiej rozdzielczości jest materiał źródłowy. W praktyce oznacza to, że wideo w niższej jakości (np. SD lub HD) zostanie automatycznie zoptymalizowane i wyświetlone w rozdzielczości 7680 x 4320 pikseli.
Telewizor QLED 8K został zaprezentowany w strefie Samsung w berlińskim CityCube, podczas targów technologicznych IFA. Jeszcze w tym roku zacznie być sprzedawany w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Samsung promuje telewizory QLED 8K w przestrzeni miejskiej