Rusza internetowy system reklamowy Ad4Mass
Udostępniono automatyczny system reklamy internetowej Ad4Mass. Dostępnych jest w nim dziewięć formatów graficznych.
Uruchomiony właśnie internetowy system reklamowy Ad4Mass jest skierowany zarówno do wydawców stron, jak i reklamodawców. Ci pierwsi mogą w serwisie ad4mass.pl wprowadzić informacje o swoich witrynach i wycenić udostępnione w nich miejsca reklamowe. Natomiast reklamodawcy mogą w prosty, zautomatyzowany sposób tworzyć i zlecać kampanie, dobierając spośród oferty wydawców serwisy i powierzchnie spełniające ich oczekiwania. – Wśród wydawców liczymy na pozyskanie właścicieli małych i średnich witryn internetowych, które nie są w stanie dołączyć do dużych sieci reklamowych – opisuje Piotr Kasprzycki, prezes GTW Media, spółki kontrolującej Ad4Mass. – W przypadku reklamodawców sytuacja wygląda podobnie: zależy nam na małych i średnich firmach, dla których koszt standardowej kampanii reklamowej w internecie jest za duży – dodaje.
Ad4Mass oferuje dziewięć rozmiarów powierzchni reklamowej, m.in.: standard skyscrapper 120px600px, medium rectangle 300px250px i billboard 750px100px, oraz wszystkie popularne typy reklam: jpeg, gif, animowany gif, flash i swf. Przed obecnym uruchomieniem system był do końca marca testowany. – Wyróżnia nas przejrzysta i czytelna obsługa, brak formalności i ograniczeń zamieszczanych materiałów oraz szybkość działania – wylicza Piotr Kasprzycki. – W ciągu najbliższych 12 miesięcy chcemy pozyskać do naszego systemu 2 tys. wydawców i osiągnąć zasięg rzędu 1 mln real users dziennie – deklaruje.
Dołącz do dyskusji: Rusza internetowy system reklamowy Ad4Mass