Rura wypełniona wodą w centrum Warszawy promuje picie wody z kranu
W słupie reklamowym należącym do Warexpo w centrum Warszawy umieszczono konstrukcję symbolicznie nawiązującą do wodociągu. To element kampanii „Naturalnie, na bieżąco” realizowanej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji.
Konstrukcja ta ma być symbolem wodociągu. Rury i rurki w chłodnym odcieniu granatu łączą się z czerwonymi pokrętłami. Punktem centralnym jest rura wypełniona wodą.
Symboliczne przeniesienie fragmentu wodociągu do słupa reklamowego ma zwracać uwagę na działalność MPWiK Warszawa, które każdego dnia dostarcza mieszkańcom Warszawy i okolicznych gmin ponad 350 mln litrów wody – smacznej i bezpiecznej.
Tę realizację dopełnia kampania standardowa na nowoczesnych słupach typu Sawa oraz klejonych typu Traffic w całym mieście. Celem kampanii jest zachęcanie mieszkańców do picia wody z kranu, promowanie dostępności tego rozwiązania a także zdrowego i ekologicznego trybu życia.
Projekt dla Wodociągów Warszawskich to kolejna niestandardowa realizacja, jaką Warexpo przygotowało w ostatnim czasie, po kampaniach: dot. nowych zasad segregacji śmieci, świątecznej, na Święto Niepodległości i miejskich florariach.
Dołącz do dyskusji: Rura wypełniona wodą w centrum Warszawy promuje picie wody z kranu