Roszady w biurze reklamy Grupy Burda
Zmiany w biurze reklamy Grupy Burda. W jednostce awansowały Katarzyna Kołakowska-Frąckowiak i Rafał Szymański, a dołączyły do niej Anna Muczyńska i Katarzyna Zawadzka.
Katarzyna Kołakowska-Frąckowiak objęła stanowisko advertising sales managera tytułów living & garden, opuszczone przez Anną Zabłocką, która została zastępcą dyrektora reklamy. Dotychczas Kołakowska-Frąckowiak pracowała w wydawnictwie jako senior acccount executive „Elle”, a wcześniej była managerem „Elle Decoration” w biurze reklamy.
Do działu living & garden dołączyła także Anna Muczyńska, która objęła stanowisko account executive. Nową osobą w spółce jest też Katarzyna Zawadzka, która została senior account executive w zespole women's advisor, gdzie odpowiadać będzie za „Dobre Rady”. Zawadzka
wcześniej pracowała w Edipresse Polska i Wydawnictwie Bauer.
Z kolei w teamie IT Interactive sprzedającym powierzchnię do magazynów „Chip” i „CRN” oraz witryn internetowych wydawnictwa na stanowisko senior account excecutive awansował Rafał Szymański, dotychczas account executive w tym zespole.
Dołącz do dyskusji: Roszady w biurze reklamy Grupy Burda