Rośnie oglądalność reklam wideo w internecie
W ostatnich trzech miesiącach zeszłego roku o ponad 50 proc. w ujęciu rocznym wzrosła globalna liczba wyświetleń reklam wideo opublikowanych w internecie - wynika z danych firmy analitycznej Visible Measures.
W IV kwartale 2013 roku użytkownicy z całego świata 2,71 miliarda razy odtworzyli w sieci reklamy wideo marek, wobec 1,78 miliarda razy w analogicznym okresie roku 2012.
Jeszcze wyższy, blisko 60-proc. wzrost, odnotowano w porównaniu z III kwartałem, w którym odnotowano spadek do 1,71 miliarda wyświetleń.
Największą liczbę wyświetleń w IV kwartale miały reklamy wideo opublikowane online przez marki z branży elektronicznej - 365 milionów. Najpopularniejszymi kampaniami z tego sektora były "Galaxy 11" Samsunga oraz "How Will You GoPro?" marki kamer wideo GoPro.
Na drugim miejscu znalazły się reklamy marek z branży motoryzacyjnej (308,3 mln wyświetleń), na czele z kampaniami Volvo Trucks i Dodge'a.
Dołącz do dyskusji: Rośnie oglądalność reklam wideo w internecie