Rośnie oglądalność programu Wojciecha Jagielskiego
Nowy program rozrywkowy TVP 2 „Wielka draka o dzieciaka!”, w którym Wojciech Jagielski sprawdza jak dobrze rodzice znają swoje pociechy ogląda średnio 1,54 mln widzów.
Stacja ma w tym paśmie 12,4 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 12,65 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. To więcej niż "Dwójka" miała w analogicznym okresie przed rokiem (1,12 mln widzów i 9 proc. udziału w grupie 4+) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
data | AMR | SHR % | SHR %(16-49) |
18-09-2010 | 1375744 | 11,59% | 11,91% |
25-09-2010 | 1558161 | 12,92% | 13,33% |
02-10-2010 | 1668769 | 12,67% | 12,73% |
średnio | 1534094 | 12,40% | 12,65% |
Średnio 2009 | 1120264 | 9,00% | 7,32% |
Dwójka w trakcie emisji „Wielkiej draki o dzieciaka” zajmuje czwartą pozycję na rynku. Liderem jest telewizja TVN, emitująca między innymi „Fakty” (3,05 mln widzów i 24,68 proc. udziału w grupie 4+).
stacja | AMR | SHR % | SHR %(16-49) |
TVN | 3053758 | 24,68% | 24,95% |
TVP1 | 2588355 | 20,92% | 17,94% |
POLSAT | 1714095 | 13,85% | 13,08% |
TVP2 | 1534094 | 12,40% | 12,65% |
Program przyciąga kobiety, osoby powyżej 45 roku życia, legitymizujące się wykształceniem podstawowym.
Wielka draka o dzieciaka | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 35,13% | 73 |
Kobiety | 64,87% | 125 | |
Wiek | 4-9 | 3,51% | 59 |
10-15 | 6,62% | 94 | |
16 - 19 | 3,52% | 61 | |
20 - 24 | 3,06% | 37 | |
25 - 29 | 7,44% | 84 | |
30 - 34 | 5,59% | 68 | |
35 - 39 | 6,87% | 97 | |
40 - 44 | 5,30% | 82 | |
45 - 49 | 8,34% | 117 | |
50 - 54 | 8,11% | 98 | |
55 - 59 | 9,37% | 124 | |
60+ | 32,27% | 165 | |
Wlk. miasta | Wieś | 41,35% | 106 |
< 50 tys. | 21,92% | 91 | |
50-100 tys. | 9,37% | 109 | |
100-200 tys. | 8,58% | 107 | |
> 200 tys. | 18,78% | 92 | |
Zawód | Top management | 3,67% | 47 |
Pracownicy średniego szczebla | 10,28% | 71 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 22,05% | 109 | |
Emeryci | 38,64% | 155 | |
Inni | 25,36% | 78 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 58,75% | 128 |
Średnie | 23,73% | 80 | |
Wyższe | 7,40% | 65 | |
Inne | 10,13% | 78 |
„Wielka Draka o Dzieciaka!” składa się z sześciu rund. Do gry przystępują trzy rodziny. Program, oparty na formacie „That’s my kid”, produkuje dla TVP 2 firma Mastiff Media Polska.
Dołącz do dyskusji: Rośnie oglądalność programu Wojciecha Jagielskiego