„Rok życia za darmo” promuje Procter&Gamble w Carrefourze
Pod hasłem „Rok życia za darmo” ruszył konkurs promujący produkty Procter&Gamble w hipermarketach Carrefour. Za akcję i wspierające ja reklamy odpowiada agencja Swiift.
W konkursie „Rok życia za darmo” należy kupić dwa produkty wybranych marek Procter&Gamble: Vizir, Ariel, Lenor, Pampers, Gillette, head&shoulders, always lub blend-a-med, oraz przesłać w SMS-ie dokończenie zdania: „Nie płacę rachunków przez cały rok, dlatego mogę...”.
Autorzy trzech najciekawszych odpowiedzi otrzymają po 10 tys. zł – na opłacenie domowych rachunków w całym 2011 roku.
Konkurs – wymyślony przez agencję Swiift – jest prowadzony w hipermarketach Carrefour i wspierany przez reklamy POS. Akcja potrwa do 14 stycznia.
Dołącz do dyskusji: „Rok życia za darmo” promuje Procter&Gamble w Carrefourze