Robert Makłowicz w kampanii „Jeszcze żywy karp!”
Ruszyła kampania na rzecz humanitarnego traktowania karpi podczas ich transportu i sprzedaży. Twarzą akcji obejmującej internet, BTL i działania niestandardowe jest Robert Makłowicz.
Tegoroczna edycja kampanii społecznej „Jeszcze żywy karp!”, promującej humanitarne traktowanie karpi podczas ich transportu i sprzedaży, przebiega pod hasłem „Lud lubi karpia, karp lubi lód!”. Poszczególne kreacje przygotowane na potrzeby tej akcji wykorzystują wizerunek Roberta Makłowicza, kucharza znanego z telewizyjnych programów kulinarnych. W ramach kampanii radzi on, żeby zamiast żywych karpi kupować zamrożone ryby, oszczędzając im w ten sposób cierpień.
Akcja jest prowadzona w internecie (m.in. Onet, Wirtualna Polska, O2, serwisy z sieci IDMnet), w formie plakatów i ulotek rozprowadzanych poprzez wolontariuszy, eventów oraz buzz marketingu. Kampanię – zaplanowanej w internecie i BTL-u do 24 grudnia, a w ramach buzz marketingu – do końca roku – przygotowała i zaplanowała agencja reklamowa Clos Brothers, a działania wspierają również dom mediowy Star Digital i agencja The Pulp. Całość akcji prowadzi stowarzyszenie „Klub Gaja“.
Dołącz do dyskusji: Robert Makłowicz w kampanii „Jeszcze żywy karp!”