Rekordowe nakłady reklamowe na gejowskie media
Wydatki reklamowe na prasę dla gejów i lesbijek wyniosły w ubiegłym roku 223,3 miliona dolarów.
Wynika z badania firm Prime Access Inc. i Rivendell Media.
W ciągu ostatniej dekady, wydatki reklamowe na te niszowe publikacje, notowały trzy razy szybszy wzrost w porównaniu z całą prasą konsumencką.
W ubiegłym roku wzrost wydatków reklamowych na prasę dla gejów i lesbijek wyniósł 5,2 procenta w porównaniu z rokiem 2005. Z kolei biorąc pod uwagę ostatnie dziesięć lat, średni roczny wzrost wyniósł 11,8 procenta.
Spośród światowych marek, klasyfikowanych w rankingu 'Fortune 500', reklamy 183 z nich znalazły się w ubiegłym roku w gejowskich mediach. W 1994 roku było ich zaledwie 19, co oznacza wzrost o blisko tysiąc procent.
Dołącz do dyskusji: Rekordowe nakłady reklamowe na gejowskie media