Reklamy na NK.pl będzie sprzedawać firma jej byłych menedżerów
Sprzedażą reklam w portalu NK.pl zajmie się firma Admatica, założona i kierowana przez Pawła Petkowicza i Marcina Dobrzynieckiego, którzy wcześniej odpowiadali w serwisie za dział przychodowy.
Admatica będzie oferować reklamy na NK.pl w modelach RTB, audience buying i programmatic. Będzie proponować tę ofertę na zasadzie wyłączności przede wszystkim domom mediowym i ich klientom.
Portal zaczął współpracę z zewnętrznym brokerem po tym, jak jesienią ub.r. zlikwidował swój dział sprzedaży reklam, a także pion rozwoju i badań, zwalniając ich pracowników (przeczytaj o tym więcej).
>>> NK.pl straciła 5 mln użytkowników - najwięcej młodych, wykształconych i wielkomiejskich (analiza)
Założycielami i szefami Admatiki są Paweł Petkowicz i Marcin Dobrzyniecki, którzy poprzednio pracowali w NK.pl. Zajmowali się stworzeniem i zarządzaniem działem handlowym i business developmentu. W ostatnim okresie pełnili funkcje pełnomocników zarządu: Petkowicz - ds. przychodów i business development, a Dobrzyniecki - ds. przychodów i rozwoju.
Dołącz do dyskusji: Reklamy na NK.pl będzie sprzedawać firma jej byłych menedżerów
a czym różni się business development od rozwoju ??