Regatowa kampania reklamuje Volvo XC60 (wideo)
W telewizji, prasie i kinach rusza kampania reklamowa Volvo XC60 przygotowana przez firmy StyleWar i Stink, Brainshop U-boot, K2 Internet oraz Mindshare. Akcja nawiązuje do regat żeglarskich Volvo Ocean Race.
Startująca właśnie kampania Volvo XC60 ma charakter wizerunkowy - pokazuje to auto w kontekście regat Volvo Ocean Race, których sponsorem tytularnym jest marka Volvo. - Chcemy pokazać w reklamach atmosferę tych zawodów: wspaniałe łodzie, piękne widoki i niesamowite emocje - opisuje Mariusz Nycz, dyrektor marketingu i PR w Volvo Auto Polska.
Kampania obejmuje telewizję (TVN, Polsat i kanały tematyczne), prasę (magazyny lifestylowe, motoryzacyjne i biznesowe), internet kina Cinema City w 14 miastach oraz działania w mediach lokalnych prowadzone przez oddziały dealerskie.
Spoty przygotowała grupa StyleWar i Stink, a ich adaptacją na polski rynek zajęły się agencje Brainshop U-boot i K2 Internet. W prasie akcja potrwa do końca listopada, a w pozostałych mediach zakończy się na początku grudnia. Planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Regatowa kampania reklamuje Volvo XC60 (wideo)