Ręcznie wykonane laurki z XIX wieku w walentynkowej reklamie Reserved
W rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej marki odzieżowej Reserved (LPP) wykorzystano ręcznie zrobione laurki miłosne z końca XIX wieku oraz elementy paryskich rzeź. Autorką kampanii jest Beata Śliwińska Barrakuz.
Kampania pod hasłem #Reservedforlove” rozpoczęła się w poniedziałek i nawiązuje do zbliżających się Walentynek.
W reklamach promowana jest bielizna i akcesoria do niej. Głównym elementem kampanii jest key visual zawierający zestaw obrazów, które w graficzny sposób pokazują kolekcję bielizny i akcesoriów dla niej. Ich uzupełnieniem są ruchome obrazki zaanimowane przez Bartka Szadurskiego.
Do zdjęć wykorzystano ręcznie wykonane miłosne laurki z XIX wieku oraz elementy paryskich rzeźb.
Walentynkowe reklamy Reserved mają być niesztampowe i skupiać się eteryczności oraz bliskości.
Autorką projektów reklam jest Beata Śliwińska Barrakuz, która już wcześniej pracowała dla marki Reserved. W grudniu ub.r. nadzorowała od strony kreatywnej projekt prezentownika Reserved.
Dołącz do dyskusji: Ręcznie wykonane laurki z XIX wieku w walentynkowej reklamie Reserved