SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reckitt Benckiser po pięciu latach kończy współpracę z Zenith, wybiera OMD

Koncern Reckitt Benckiser, właściciel takich marek, jak Calgon, Vanish, Durex i Scholl, rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową wybierając do współpracy OMD (Grupa OMD). Marketer zakończył tym samym kilkuletnią kooperację z domem mediowym Zenith (Publicis Media). Agencja będzie nadal obsługiwać budżet digital dywizji Health marketera.

Reckitt regularnie przegląda oferty domów mediowych (niemal co roku). Tegoroczny przegląd firma rozpoczęła pod koniec października.

Firma nie podała liczby i nazw zaproszonych do niego agencji. Rozstrzygając postępowanie marketer zdecydował się na wybór oferty złożonej przez OMD (Grupa OMD). To oznacza koniec współpracy z domem mediowym Zenith (Publicis Media), z którym kooperował nieprzerwanie od 2013 roku.

Zenith odpowiadał za planowanie i zakup mediów pozainternetowych i internetu (także w social media i wyszukiwarkach). Realizował również dla poszczególnych marek Reckitt Benckiser projekty badawcze oraz działania z zakresu content marketingu, w tym projekty realizowane we współpracy z influencerami. Agencja będzie nadal obsługiwać budżet digital dywizji Health marketera.

Reckitt prowadzi regularne kampanie swoich marek w mediach, głównie w telewizji. Marketer nie podaje jednak informacji o ich szczegółach. Koncern był jednym z największych reklamodawców przy tegorocznych transmisjach z Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. W okresie od 14 do 25 czerwca br. wydał na reklamy na antenach TVP1, TVP2, TVP Sport i TVP3 5,38 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Reckitt Benckiser po pięciu latach kończy współpracę z Zenith, wybiera OMD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl