SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Raiffeisen Polbank: Justyna Kowalczyk w reklamach, a kto je przygotuje?

Raiffeisen Bank Polska, szykujący się do połączenia z Polbank EFG, rozpoczął przetarg na agencję kreatywną. Wybrana firma będzie odpowiadać za obsługę marki Raiffeisen Polbank, w której reklamach będzie występować Justyna Kowalczyk.

W najbliższym czasie Raiffeisen Bank Polska zweryfikuje referencje otrzymane od kilkunastu wybranych agencji kreatywnych. Do finałowej fazy przetargu zaprosi kilka z nich. Wybór najlepszej ma nastąpić pod koniec lipca.

Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za wprowadzenie reklamowe na rynek marki Raiffeisen Polbank i jej bieżącą obsługę. - To spore wyzwanie, ponieważ dotąd Raiffeisen i Polbank działały na innych polach, odwoływały się do innych grup klientów; to łączenie bankowości korporacyjnej i dla zamożnego klienta indywidualnego z bankowością stricte detaliczną - opisuje Joanna Cegłowska, dyrektor departamentu marketingu i PR w Raiffeisen Bank Polska.

>>> KNF: Raiffeisen może przejąć Polbank

Raiffeisen Polbank ma być bankiem uniwersalnym, oferującym pełny zakres produktów i usług dla wszystkich segmentów. Bank będzie miał prawie milion klientów i ok. 450 placówek w 150 miastach Polski. Pełne połączenie Raiffeisena i Polbanku ma nastąpić w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

Raiffeisen Bank nie ujawnia, które agencje zaprosił do rozpoczętego właśnie przetargu. - Przy czym zainteresowanie przetargiem jest bardzo duże: oprócz zaproszonych agencji zgłosiło się kilka kolejnych - mówi nam Marcin Jedliński, rzecznik prasowy Raiffeisen Bank Polska. Wiadomo że w reklamach Raiffeisen Polbanku będzie występować Justyna Kowalczyk, która niedawno na kolejne dwa lata przedłużyła umowę reklamową z Polbankiem (więcej na ten temat).

Obsługą reklamową Polbanku w ostatnich latach zajmowała się agencja Addapter. Natomiast Raiffeisen Bank nie prowadził ostatnio szeroko zasięgowych działań reklamowych, a jego ostatnią dużą kampanię - z udziałem Jerzego i Macieja Stuhrów - przed dwoma laty przygotowała agencja Opus B (obejrzyj tę reklamę).

W zakresie planowania i zakupu mediów oba banki od początku br. obsługuje Starcom (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Raiffeisen Polbank: Justyna Kowalczyk w reklamach, a kto je przygotuje?

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
no to widzę, że jakość Raiffeisen-a spadnie oby nie tak nisko i na dno jak w przypadku polbanku bo bedze to kompletna klapa... bo przecież jakość świadczonych przez Polbank jest poniżej zera ... szkoda .
0 0
odpowiedź