„Korzystasz z miasta” - Mariusz Goli i autorka Madebyruda.pl reklamują Pierwszą Pożyczkę w Raiffeisen Polbanku (wideo)
W nowej kampanii Raiffeisen Polbanku reklamowany jest kredyt gotówkowy Pierwsza Pożyczka. Bohaterami reklam są gitarzysta Mariusz Goli i Anna Maksymiuk-Szymańska z bloga Madebyruda.pl. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Opus B, Bomaye i Starcom.
Spoty z kampanii pokazują, jak gitarzysta Mariusz Goli i Anna „Ruda” Maksymiuk-Szymańska, autorka bloga Madebyruda.pl, w miejskiej scenerii realizują swoje pasje. Reklamy informują, że Pierwsza Pożyczka w Raiffeisen Polbanku w wysokości do 4 tys. zł jest dostępna z rzeczywistą roczną stopą oprocentowania wynoszącą 2,88 proc.
- Postanowiliśmy wyjść poza schematy i zaproponować zupełnie nową jakość. Pomysł na nową platformę komunikacyjną oparliśmy na autentyczności, naturalności i wyrazistości. Uważamy, że takie podejście pozytywnie przełoży się na postrzeganie marki i zaangażuje widzów. W centrum naszych historii jest bohater, który zabiera nas w fascynującą podróż po mieście widzianym własnymi oczami. Dlatego za każdym razem miasto jest inne, bywa sceną, pokazem mody lub targowiskiem próżności – raz się je kocha, a raz nienawidzi - opisuje Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu w Raiffeisen Polbanku.
- Kampanię kierujemy do młodych ludzi, którzy chcą realizować swoje marzenia. Są pełni pasji i mają rozmaite pomysły na to, jak korzystać z życia w mieście. Pierwsza Pożyczka może być doskonałym wsparciem w realizacji tych planów, nawet tych z pozoru mniej istotnych. Wprawdzie bankom i młodym dotychczas nie było po drodze, jednak dla banków młodzi ludzie to atrakcyjna, choć bardzo wymagająca, grupa klientów. Chcemy im pokazać, że produkty bankowe mogą być proste, a korzystanie z nich wygodne. Chcemy też pokazać, że produkty te mogą być dla nich wsparciem w realizacji marzeń, w sięganiu po to, co dla nich ważne. Między innymi dlatego postawiliśmy w komunikacji na cenioną przez młodych autentyczność. Opowiadamy prawdziwe historie prawdziwych ludzi, którzy sami korzystają z miasta i rozwijają swoje pasje - dodaje Tomasz Dymowski, dyrektor departamentu bankowości detalicznej w Raiffeisen Polbanku.
Poprzednia duża kampania reklamująca Raiffeisen Polbank była realizowana latem i jesienią ub.r. W akcji, promującej konto Wymarzony Cel, wystąpiła trenerka fitness Ada Palka.
Akcja reklamująca Pierwszą Pożyczkę zacznie się 5 marca i potrwa sześć tygodni. Obejmuje telewizję (30-sekundowe i 15-sekundowe wersje spotów TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych), radio (m.in. Radio Zet, RMF FM, stacje Agory), internet (m.in. social media, platformy VoD), kina sieci Multikino, outdoor (ekrany bankomatów Euronet, pojazdy komunikacji miejskiej) oraz oddziały Raiffeisen Polbanku (ulotki, plakaty, kasetony).
Kreację kampanii przygotowała agencja Opus B. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Korzystasz z miasta” - Mariusz Goli i autorka Madebyruda.pl reklamują Pierwszą Pożyczkę w Raiffeisen Polbanku (wideo)