rafineria przygotowała nowe logo ATM Grupy
Firma designerska rafineria opracowała nowy system identyfikacjiwizualnej spółek ATM Grupa. Prace nad rebrandingiem koncernu trwałyprzez dwa lata.
Współpraca między rafinerią a ATM Grupą nad rebrandingiemprzebiegała nieco nietypowo. Firma producencka przekazała studiudesingerskiemu swoje oczekiwania wobec nowego znaku, otrzymała odniego wstępne propozycje znaków, po czym projekt został zawieszonyna kilka miesięcy. - Prawdopodobnie szukano wewnątrz ATM Grupywłasnej tożsamości. Podejrzewam, że były też nieudane próbyznalezienia rozwiązania na zewnątrz - informuje Paweł Bujski, któryodpowiada w rafinerii za kontakty z klientami
Jednak po kilku miesiącach ATM Grupa przesłała rafineriiprecyzyjny projekt prac i tak naprawdę dopiero wtedy studiorozpoczęło rebranding firmy, który trwał praktycznie przez cały rok2007. Prace zakończyły się sukcesem w pierwszym kwartale tego roku- powstała nowa oprawa wizualna spółek ATM Grupy.
Dołącz do dyskusji: rafineria przygotowała nowe logo ATM Grupy