Purina Felix rusza z drugą edycją konkursu „Wszechkoty”
Ruszyła druga edycja ogólnopolskiego konkursu „Wszechkoty” marki Purina Felix, należącej do Nestle Polska. Akcję przygotowała agencja Unique One, a kampanię promocyjną McCann Worldgroup i Wavemaker.
Akcja potrwa do 30 listopada, ma pokazywać koty wyróżniające się sprytem.
Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić karmę lub przekąski marki Purina Felix (wskazane produkty), następnie wejść na stronę internetową akcji i zarejestrować zgłoszenie, dodając zdjęcie swojego kota z opisem jego szczególnej mocy. Należy zachować zgłoszony paragon. Konkurs przeznaczony dla osób powyżej 18. roku życia.
Każdego dnia trwania akcji wybrana osoba otrzyma bransoletkę Minty Dot. Co tydzień, uczestnik, którego zdjęcie zbierze najwięcej głosów internautów zostanie laureatem jednej z 13 kamer Petcube. Co miesiąc autor zdjęcia, którego wyłoni komisja konkursowa otrzyma jeden z trzech odkurzaczy iRobot Roomba 980.
Przez cały czas trwania aktywacja wspierana jest kampanią telewizyjną, digitalową oraz materiałami w punktach sprzedaży.
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za opracowanie i obsługę akcji (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za oprogramowanie strony internetowej.
Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja McCann Worldgroup, za zakup i planowanie mediów Wavemaker.
Pierwsza edycja konkursu "Wszechkoty" odbyła się w styczniu tego roku.
Dołącz do dyskusji: Purina Felix rusza z drugą edycją konkursu „Wszechkoty”