"Puls Biznes" trzeci w konkursie na najlepsza okładkę
Wydawany przez polski oddział wydawnictwa Bonnier Business Press dziennik "Puls Biznesu" zdobył trzecie miejsce w konkursie projektowania prasowego organizowanym przez swojego wydawcę.
Na podium znalazła się okładka "Pulsu Biznesu" z 16 maja br., autorstwa Kaspra Skirgajłło-Krajewskiego, która uzyskała w sumie siedem punktów.
Pierwsze miejsce zajęły ex aequo: dziennik "Dienas Bizness" (Łotwa) - okładka z 11 lutego i gazeta "Dagens Industri" (Szwecja) - okładka z 7 marca, zdobywając po 13 punktów. Ogółem, do finału konkursu jurorzy zakwalifikowało 18 najlepszych okładek, w tym pięć z "Pulsu Biznesu".
W skład jury konkursu wchodzili: Ally Palmer (Wielka Brytania), dyrektor szkockiej firmy konsultingowej Palmer Watson, Jonathon Berlin (USA), design director "Chicago Tribune", Mark Porter (Wielka Brytania), dyrektor kreatywny "The Guardian", Marek Knap (Polska), dyrektor artystyczny Edipresse Polska, Javier Errea (Hiszpania), znany projektant prasowy, Jacek Utko, design director Bonnier Business Press oraz Anders Davidson (Szwecja), manager intranetu i starszy wydawca "Dagens Industri".
Bonnier Business Press wydaje dzienniki biznesowe w 13 krajach Europy (Bułgaria, Chorwacja, Dania, Estonia, Finlandia, Litwa, Łotwa, Norwegia, Polska, Rosja, Słowenia, Szwecja, Ukraina). Spółka jest częścią międzynarodowej grupy wydawniczej Bonnier AB.
Dołącz do dyskusji: "Puls Biznes" trzeci w konkursie na najlepsza okładkę