SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis pokonał WPP w walce o olimpijski budżet Visy

Visa przyznała holdingowi Publicis Groupe swój paneuropejski budżet reklamowy dla jej sponsoringu igrzysk olimpijskich Londyn 2012.

W przetargu na ten budżet Publicis pokonał holding reklamowy WPP Group.

Wśród należących do zwycięskiej sieci agencji, które będą pracować dla Visy, są Saatchi & Saatchi, ZenithOptimedia, Publicis Dialog, Digitas i Freud Communications.

Według nieoficjalnych źródeł, firma powierzyła Publicis również obowiązki dotyczące jej sponsoringu zaplanowanych na 2010 rok mistrzostw Świata w piłce nożnej (RPA) oraz zimowych igrzysk olimpijskich (Vancouver).

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Publicis pokonał WPP w walce o olimpijski budżet Visy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl