Publicis Media i Dentsu Aegis Network walczą o obsługę mediową Grupy Żywiec
Grupa Żywiec, właściciel takich marek piw, jak m.in. EB, Żywiec, Królewskie rozpoczęła lokalny przetarg na obsługę mediową. Zaprosiła do niego dwie agencje mediowe: SMG/Publicis Media i Dentsu Aegis Network.
Przetarg dotyczy współpracy od początku 2018 roku i będzie obejmował swym zakresem całość mediów. Do lokalnego przeglądu ofert zaproszono tylko dwie agencje mediowe SMG/Publicis Media oraz Dentsu Aegis Network. Zostały one wybrane do współpracy w wyniku globalnego przetargu mediowego przeprowadzonego przez Heineken Group, z którym Grupa Żywiec jest powiązana.
Obecnie obsługą mediową Grupy Żywiec zajmuje się - od początku 2013 roku - dom mediowy Spark Foundry (dawny MediaVest), należący do Publicis Media.
Magdalena Brzezińska z biura prasowego Żywca przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że firma współpracę z dotychczasowym partnerem ocenia pozytywnie. - Jednak w zmieniającej się dynamicznie rzeczywistości rynkowej, która wyglądała zupełnie inaczej 5 lat temu chcemy upewnić się, iż korzystamy z optymalnych rozwiązań w zakresie budowania silnych marek oraz sprawdzić konkurencyjność oferty obydwu partnerów wybranych na poziomie globalnym, zarówno pod względem strategicznym jak i kosztowym - informuje Magdalena Brzezińska.
Wybór zwycięskiej agencji mediowej zaplanowano na koniec br.
Dołącz do dyskusji: Publicis Media i Dentsu Aegis Network walczą o obsługę mediową Grupy Żywiec