Przemysław Wardęga w Solski Burson-Marstelle
W styczniu do zespołu agencji Solski Burson-Marsteller dołączył Przemysław Wardęga.
Wardęga objął stanowisko account managera w zespole doradzającym Ministerstwu Skarbu Państwa w zakresie promocji Planu Prywatyzacji 2008-2011.
Działania te, rozpisane na 12 miesięcy są prowadzone od grudnia ub.r. wspólnie z agencją Smithfield Consultants z Londynu w wyniku wygranego przetargu publicznego. Obejmują one doradztwo co do treści, form i metod komunikacji ze środowiskiem inwestorskim, komunikacji kryzysowej, ponadto pomoc w przygotowaniu materiałów informacyjnych i aktualizowaniu serwisu internetowego Ministerstwa, opracowania i aktualizacji profili prywatyzowanych firm, organizowania spotkań z inwestorami w Polsce i zagranicą, a także szkoleń w zakresie relacji inwestorskich.
Przed rozpoczęciem pracy w Solski Burson-Marsteller, Wardęga pracował przez 2,5 roku w agencji NBS Public Relations. Wcześniej pracował w dziale marketingu hotelu Le Regina. Ukończył Wydział Menedżerski Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie, jest także absolwentem London School of Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Przemysław Wardęga w Solski Burson-Marstelle