SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Programy śniadaniowe tracą widzów. „Dzień dobry TVN” wygrywa z „Pytaniem na śniadanie”

Od początku sezonu jesiennego zarówno „Dzień dobry TVN” jak i „Pytanie na śniadanie” notują spadki oglądalności. Jednak nadal morning show TVN ma zdecydowanie więcej widzów niż magazyn TVP2.

Z danych Nielsen Audiencje Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 2 września do 6 listopada br. średnia widownia „Dzień dobry TVN”, nadawanego w dni powszednie o godz. 8.00, wyniosła 482 tys. osób. Przełożyło się to na 13,78 proc. udziału TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 18,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej magazyn stracił 100 tys. widzów. Wówczas śledziło go bowiem 582 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 17,33 proc. i 20,91 proc. udziału.

Konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” TVP2 w okresie od 2 września do 6 listopada br. miało średnio 349 tys. widzów przy udziale w rynku wynoszącym odpowiednio 10,34 proc. i 8,45 proc. Rok wcześniej program miał o 88 tys. widzów więcej - śledziło go 437 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 13,52 proc. i 10,38 proc. Magazyn ten również rozpoczyna się o godz. 8.00.

Dni powszednie

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Dzień dobry TVN

02.09.2013 - 06.11.2013

482 198

13,78%

18,09%

03.09.2012 - 07.11.2012

582 075

17,33%

20,91%

Wirtualnemedia.pl

Pytanie na śniadanie

02.09.2013 - 06.11.2013

348 791

10,34%

8,45%

03.09.2012 - 07.11.2012

437 269

13,52%

10,38%


W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „Dzień dobry TVN”, pokazany 1 listopada br., obejrzało aż 933 tys. widzów. Było to jednak wydanie pokazane w dzień świąteczny, gdy nie było „Pytania na śniadanie”. Natomiast ten drugi magazyn największą oglądalność osiągnął 10 października br., gdy program śledziło 442 tys. osób.

Dzień dobry TVN

Wszyscy 4+

Data

Godz.

AMR

SHR %

01-11-2013

08:00

932 968

13,72%

09-10-2013

08:00

573 272

17,09%

16-10-2013

08:00

555 508

15,47%

Wirtualnemedia.pl

Pytanie na śniadanie

Wszyscy 4+

Data

Godz.

AMR

SHR %

10-10-2013

08:00

441 986

13,17%

05-11-2013

08:00

432 664

11,78%

23-09-2013

08:00

430 265

12,36%


Wydania weekendowe „Dzień dobry TVN” emitowane w soboty i niedziele o godz. 8.30 (w okresie od 31 sierpnia do 3 listopada br.) oglądało średnio 868 tys. widzów (miały odpowiednio 14,43 proc. oraz 17,18 proc. udziału). W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. straciły one 108 tys. oglądających (rok temu śledziło je 976 tys. osób i miały 15,92 proc. oraz 17,81 proc. udziału).

Natomiast emitowane tylko w soboty (o godz. 8.00) „Pytanie na śniadanie” od początku września br. gromadzi 514 tys. widzów (10,59 proc. oraz 8,08 proc. udziału). Magazyn ten względem analogicznego okresu ub.r. stracił 65 tys. widzów. Wówczas oglądało go 579 tys. osób (jej udział wynosił odpowiednio 12,13 proc. oraz 9,90 proc.).

Weekend

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Dzień dobry TVN

31.08.2013 - 03.11.2013

868 146

14,43%

17,18%

01.09.2012 - 04.11.2012

976 127

15,92%

17,81%

Wirtualnemedia.pl

Pytanie na śniadanie

31.08.2013 - 02.11.2013

513 913

10,59%

8,08%

01.09.2012 - 03.11.2012

579 484

12,13%

9,90%

 

Dołącz do dyskusji: Programy śniadaniowe tracą widzów. „Dzień dobry TVN” wygrywa z „Pytaniem na śniadanie”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kitulek
Oglądalność spada na łeb na szyję a władze TVP nic- no może nie zupełnie nic -ubezpieczają siebie i swoje rodziny na miliony złotych od odpowiedzialności cywilnej!!!!!!! Rada nadzorcza nie reaguje milczy tez minister skarbu!!!! O co tu chodzi!!! Mam wrażenie, że właśnie o to. Prezes Braun z zarządem i RN TVP świadomie chcą doprowadzić do upadku TVP. Jak inaczej to wytłumaczyć? Jak wytłumaczyć, że choć oglądalność Świat się Kręci jest mierna, to program jest fantastyczny , tylko widzowie do niego nie dorośli.... Te wszystkie programy robione sa przez sprowadzonych to TVP dziennikarzy i producentów- pracownikom zaś nie daje się pracy!!! Potem się ich wyoutsorcinguje do włoskiej firmy- (może ktoś się tym zainteresuje?) a kanały sprzeda się kolegom.
0 0
odpowiedź
User
Cataleya
Telewizja śniadaniowa, wiadomo, jaka jest. Ja tylko nie rozumiem dlaczego w PnŚ zawsze są brzydcy goście. Bo gada się o tym samym. W TVN w pieknym jasnym studio, z przystojnym ekspertem. W TVP nora bez okien, obraz jak szmata i jakieś straszne panie, faceci z wąsami w koszulach w kratę. Nawet jeśli rozmowa porównywalna, to wizualnie odrzuca.
0 0
odpowiedź
User
Zdzichu
Rzadko oglądam te programy, ale jak przypadkiem natrafię na DD TVN to zawsze siedzi tam albo Jacyków albo Piróg, wielcy eksperci i znawcy z du*y wzięci. Aż żal na to patrzeć.
0 0
odpowiedź