„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych. „Dzień dobry TVN” na czele w grupie komercyjnej
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych od początku br. notuje „Pytanie na śniadanie”, które awansowało na pozycję lidera. „Dzień dobry TVN” utrzymało się na prowadzeniu w grupie komercyjnej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od 1 stycznia do 12 lutego 2019 roku średnia oglądalność magazynu „Pytania na śniadanie” (emisja w TVP2 codziennie o godz. 7.55) wyniosła 539 tys. osób przy 10,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia. Program miał o 43 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. Magazyn ten na pozycję lidera awansował z drugiej lokaty.
Na drugie miejsce spadło konkurencyjne „Dzień dobry TVN” (emisja codziennie o godz. 8.00 w TVN), które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 529 tys. osób, co przełożyło się na 10,07 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 567 tys. widzów przy udziale wynoszącym 10,72 proc. Oznacza to spadek wynoszący 38 tys. oglądających.
Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W bieżącym roku jego widownia wynosi 337 tys. osób, a jego udział - 12,40 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program ten względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskał 46 tys. widzów (najwięcej w zestawieniu). „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w okresie od 1 stycznia do 12 lutego br. miał 243 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 34 tys. oglądających).
Drugie też było „Pytanie na śniadanie” (największy w zestawieniu wzrost - o 23 tys. do 197 tys. oglądających), a trzeci - „Nowy dzień z Polsat News” (do góry o 21 tys. do 126 tys.).
Dane oglądalności dla grupy 16-59.
Najchętniej oglądany odcinek „Pytania na śniadanie” pokazano 5 stycznia (śledziło go 748 tys. widzów), „Dzień dobry TVN” - 3 lutego (903 tys.), a „Nowy dzień z Polsat News” - 4 lutego (477 tys.).
Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych. „Dzień dobry TVN” na czele w grupie komercyjnej
Zmiana w Polsacie to m.in. wydłużenie emisji o godzinę