Lotos Navigator wygaszony, zastąpił go program lojalnościowy MOL Move
Firma MOL Polska, która w grudniu ub.r. przejęła od Grupy Orlen sieć stacji paliwowych działających pod marką Lotos, wprowadziła nowy program lojalnościowy MOL Move. Tym samym oficjalnie zakończono funkcjonowanie programu Lotos Navigator.
Program lojalnościowy MOL Move został wprowadzony na wszystkich stacjach paliwowych Lotos i MOL w całej Polsce (MOL jest właścicielem 410 stacji Lotos od grudnia ub.r. - przejął je od Grupy Orlen). Firma informuje, że to przełomowy program lojalnościowy, który został bardzo dobrze przyjęty w wielu krajach, w których działa koncern, m.in. w Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii i na Węgrzech.
MOL Move - jak to działa?
Po pobraniu aplikacji użytkownicy mają dostęp do promocji: czterech kuponów na tankowanie paliw EVO ze zniżką 35 gr za litr i ekstra kuponu ze zniżką aż 45 gr za litr na tankowanie paliw premium EVO Plus. W MOL Move są dostępne również gry z nagrodami, personalizowane oferty oraz stałe rabaty na paliwa i ofertę stacji MOL i Lotos w całej Polsce.
– Z MOL Move korzysta kilka milionów użytkowników w Europie. Obserwujemy, że klienci po zarejestrowaniu się w aplikacji, korzystają nawet kilkakrotnie częściej z oferty naszych stacji. Z przyjemnością ogłaszam wprowadzenie MOL Move w Polsce i jestem przekonany, że klienci tutaj również docenią liczne zalety nowego programu lojalnościowego. To przede wszystkim wygodne oszczędzanie na cenie paliwa, nawet do 45 groszy za litr, ale również personalizowane oferty, gry z nagrodami i wirtualne zdrapki, pod którymi czekają na klientów atrakcyjne nagrody – mówi Richard Austen, prezes zarządu MOL Polska.
Aplikację MOL Move można pobrać na smartfony z systemem Android i iOS. Natychmiastową korzyścią po zarejestrowaniu się jest pięć kuponów zniżkowych do wykorzystania przy tankowaniu na stacjach Lotos i MOL w Polsce do końca sierpnia 2023 r. Klienci otrzymują również prezent powitalny - kawę, herbatę lub gorącą czekoladę z Fresh Corner lub Cafe Punkt.
Dzięki kuponom klienci mogą czterokrotnie zatankować dowolne paliwa EVO i LPG ze zniżką 35 groszy za litr, każdorazowo do 100 litrów. Dodatkowo mogą również zatankować jednorazowo do 100 litrów paliwa premium EVO Plus ze zniżką aż 45 groszy za litr. To obecnie najlepsza oferta promocyjna na rynku.
Stałe zniżki na paliwa
MOL Move daje użytkownikom poziomy stałych korzyści, które osiągają dzięki korzystaniu z oferty paliwowej i sklepowej stacji. W przeciwieństwie do typowych programów lojalnościowych typu „earn & burn”, za zebranie określonej liczby punktów użytkownicy MOL Move zyskują stałe zniżki na paliwa, hot dogi, gorące napoje, myjnię i kosmetyki samochodowe.
Pierwszy poziom korzyści, czyli „Green”, osiąga się zaraz po rejestracji, co upoważnia do stałej zniżki w wysokości 5 groszy za każdy litr paliw premium EVO Plus oraz 10 proc. rabatu na kosmetyki samochodowe. Po osiągnięciu kolejnych poziomów, Silver i Gold, stałe zniżki na paliwa zwiększają się do 5 groszy za litr paliw EVO, nawet do 15 groszy za litr paliw premium EVO Plus oraz 15 proc. rabatu za myjnię, kawę, hot doga i kosmetyki samochodowe. Do największych korzyści upoważnia poziom VIP.
100 tys. użytkowników w 5 dni
MOL Polska poinformował, że program lojalnościowy MOL Move oparty na aplikacji mobilnej, przyciągnął na polskim rynku 100 tys. zarejestrowanych użytkowników w ciągu zaledwie pięciu dni od uruchomienia. Firma podkreśla, że to najlepszy start MOL Move we wszystkich krajach działania Grupy MOL.
– Jestem szczerze uradowany pozytywnym przyjęciem MOL Move przez polskich kierowców - powiedział Richard Austen. - Pozyskanie 100 000 zarejestrowanych użytkowników w ciągu zaledwie pięciu dni to bezprecedensowy sukces w skali wszystkich krajów Grupy MOL. To kluczowe osiągnięcie, które podkreśla nasze dogłębne zrozumienie potrzeb klientów i zdolność do odpowiadania na nie szybko i skutecznie. Serdecznie witam wszystkich użytkowników MOL Move, zarówno obecnych, jak i przyszłych, i życzę im przyjemnego korzystania z naszej aplikacji lojalnościowej - dodał.
Lotos Navigator zakończony
MOL Polska od grudnia ub.r. przeprowadza proces zmiany marki i oferty sieci stacji Lotos nabytych w ramach transakcji połączenia PKN Orlen z Grupą Lotos. Klienci, którzy korzystali z programu lojalnościowego Lotos Navigator i zarejestrują się podając numer karty Navigator lub ten sam adres e-mail, otrzymają dodatkowe korzyści w aplikacji MOL Move.
Do końca okresu letniego pod nową marką MOL będzie działało 100 stacji w całej Polsce, obecnie jest to 50 punktów. W ofercie stacji znajdują się paliwa oferowane pod marką EVO oraz, w wersji premium, EVO Plus, w tym na wybranych stacjach benzyna 100-oktanowa.
Dołącz do dyskusji: Lotos Navigator wygaszony, zastąpił go program lojalnościowy MOL Move