Problemy w tańczeniu twista reklamują nowe Twisty od Bakomy (wideo)
Bakoma rozpoczęła kampanię promującą jogurty pitne i wyciśnięte soki Twist. Akcję przygotowały agencje Opus B i UM.
W nowej kampanii marki Bakoma promowane są jogurty pitne oraz wyciśnięte soki Twist: jabłkowy i pomarańczowy. Nowe spoty telewizyjne w żartobliwy sposób pokazują bohaterów, którym tańczenie twista sprawia nie lada trudność.
Sytuacje ukazane w spocie podsumowuje znany z poprzednich kampanii slogan: „Nie każdy powinien tańczyć Twista, ale każdy powinien Twista spróbować!”.
Zasięgowa kampania telewizyjna oparta jest głównie na 15 sek. spotach emitowanych na kanałach tematycznych, przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. W ramach kampanii wideo wykorzystane zostały media społecznościowe, takie jak: Facebook, a także YouTube oraz formaty wideo przeznaczone do emisji w mobilu. Akcja potrwa do 31 sierpnia.
Planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM, zaś za kreację odpowiada agencja reklamowa Opus B.
Dołącz do dyskusji: Problemy w tańczeniu twista reklamują nowe Twisty od Bakomy (wideo)