Proama reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa ubezpieczeń mieszkaniowych oferowanych przez Proamę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated, Hypermedia Isobar i MediaCom Warszawa.
W swoim nowym spocie Proama pokazuje szeroki i elastyczny oferowanych przez siebie zakres ubezpieczeń mieszkaniowych. Podkreśla też, że klienci tej usługi mogą liczyć na pomoc osobistego doradcy w jej wyborze.
Spot, tak jak poprzednie reklamy Proamy, zachęca do kontaktu telefonicznego z firmą (pod numerem 815 815 815) lub odwiedzenia jej oddziału.
Akcja reklamowa oprócz telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały tematyczne) jest prowadzona w internecie. Spot telewizyjny przygotowała agencja Change Integrated, za przygotowanie i realizację działań w internecie odpowiada agencja Hypermedia Isobar, a za planowanie i zakup mediów tradycyjnych - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Proama reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe (wideo)