Carat Polska zdobył obsługę mediową Proamy i Generali
Dom mediowy Carat Polska (Dentsu Aegis Network) wygrał przetarg na obsługę mediową firm ubezpieczeniowych Proama i Generali (włoska Generali Group). Pokonał w nim dwóch konkurentów.
Dotychczas planowaniem i zakupem mediów dla Proamy zajmował się MediaCom Warszawa. Z kolei Generali przy ubiegłorocznych kampaniach współpracowało z Optimum Media OMD (kampania w telewizji) i Havas Media (online).
Carat odpowiada za przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową dla obu firm ubezpieczeniowych. Obsługą, doradztwem strategicznym, planowaniem i realizacją wszystkich kampanii mediowych zajmuje się zespół Krzysztofa Kuligowskiego, group account directora w Carat Polska.
Proama jest jedną z aktywniejszych marketingowo firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. W swoich ubiegłorocznych kampaniach promowała m.in. autocasco „od wszystkich ryzyk”, a także profesjonalizm i rolę doradczą agenta. Przez pierwsze osiem miesięcy ub.r. wydała na reklamy w mediach (cennikowo wg Kantar Media, bez internetu) 28,1 mln zł. Była w tym okresie drugim po PZU największym reklamodawcą wśród firm ubezpieczeniowych (więcej na ten temat).
Generali z kolei ostatnią większą kampanię przeprowadziło na początku 2014 roku - wziął w niej udział Adam Małysz (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Carat Polska zdobył obsługę mediową Proamy i Generali