SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prince Polo ulubioną reklamą telewizyjną, Play z Bednarkiem i Orange z Sercem i Rozumem najlepiej pamiętane

Spośród reklam telewizyjnych emitowanych w kwietniu najbardziej lubiane są spoty Prince Polo, Coca-Coli i McDonald’s oraz Plusa. Natomiast najbardziej w pamięć widzów wryły się reklamy Play z Kamilem Bednarkiem oraz Orange z Sercem i Rozumem.

Reklamę wafelków Prince-Polo pod hasłem „Każdy ma w sobie to coś” (obejrzyj ją i przeczytaj więcej o całej kampanii) jako jedną z ulubionych spośród spotów emitowanych w kwietniu wskazało 39 proc. osób zapytanych przez Ipsos na zlecenie domu mediowego Lowe Media. 35 proc. badanych polubiło spot Coca-Coli promujący wspólną ofertę z McDonald’s, a 28 proc. - reklamę sieci Plus z prezenterem Polsatu Maćkiem Rockiem (zobacz ją).

W pierwszej piątce najbardziej lubianych spotów z kwietnia znalazły się jeszcze reklamy Kas Stefczyka z Arturem Żmijewskim i Rexony z hasłem „Możesz więcej”. Drugą piątkę utworzyły spoty Hochlandu, Fiata Pandy, Kamisu, reklama Opla Astra z polskimi piłkarzami Borussi Dortmund (obejrzyj ją) i spot Praktikera z Maciejem Gajwerem (zobacz go).

Z kolei najlepiej zapamiętane zostały reklamy Play, w których w kwietniu występowali Kamil Bednarek i Czesław Mozil, promując Play na Kartę (obejrzyj to). Kolejne miejsca zajęły spoty Orange (z udziałem Serca i Rozumu, którzy w kwietniu reklamowali taryfę „Bez ograniczeń” - zobacz to), produktów „Pomysł na...” Winiar, Knorra i Coca-Coli. W pierwszej dziesiątce znalazły się też emitowane od końca kwietnia reklamy NJU.mobile, nowej taryfy prepaidowej Orange, z udziałem sympatycznego animowanego bohatera (obejrzyj je).

W sondażu wzięło udział 1007 osób w wieku powyżej 16 lat mieszkających w miastach.

Dołącz do dyskusji: Prince Polo ulubioną reklamą telewizyjną, Play z Bednarkiem i Orange z Sercem i Rozumem najlepiej pamiętane

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
domino
Najbardziej lubiane spoty to ten ze Żmijewskim Kas Stefczyka, Hochlandu itp? Śmiech na sali. To tylko pokazuje na jakim poziomie jest nasz rynek reklamy.
odpowiedź
User
xxx
Czekam tylko na chwilę, jak reklamy znikną ze wszystkich polskich telewizji. Sami się utrzymujcie, kutasy. Tego skurwysyństwa się nie dało, nie daje i nie da oglądać. To są wybredne, półminutowe gówna dla nieudaczników życiowych. Beznadziejność polskiej reklamy jest wszechobecna. I jeszcze jedno: Kiedy w końcu zostaną zniesieni lektorzy w reklamach? Przecież takiego Nowickiego, Makowskiego, Jakubika, Kondraciuka czy Ferenca się nie da słuchać. To są pajace zza mikrofonów, bękarci medialni i banda koleżków zza mikrofonu i od czytania durnych tekstów za parędziesiąt tys. zł. Jebał ich pies, niech znikną w pizdu i nie wracają. A najbardziej z nich wszystkich nie znoszę trio: Nowicki (kupa gówna, a nie celebryty), Kondraciuk (siwy debil i pederasta w jednym) i Makowski (gada jak pedał, bo chyba nim jest)
odpowiedź