Prezes mBanku na czele jury Effie Awards 2022
Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBanku, pokieruje pracami jury konkursu reklamowego Effie Awards 2022. Wręczenie nagród w konkursie odbędzie się podczas gali w listopadzie.
W skład jury Effie Awards 2022 weszło 190 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na dwanaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.
Przewodniczącym jury został Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBanku.
- To dla mnie ogromna przyjemność, że mogę stanąć na czele Jury tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland. Czuję się wyróżniony tym bardziej, że jestem dopiero drugim przedstawicielem banku w tej roli w całej historii polskiej edycji. Banki jako dostawcy coraz bardziej wystandaryzowanych usług finansowych od lat stawiają na marketing i efektywną komunikację. Nasza aktywność w tej dziedzinie z roku na rok rośnie. Dla mnie osobiście będzie to szansa, aby bliżej zapoznać się z rynkowymi trendami skutecznej komunikacji marketingowej także poza branżą bankową - podsumował Stypułkowski.
Cezary Stypułkowski, oprócz roli przewodniczącego Jury, będzie także przewodził obradom Grupy XI oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.
Ta współpraca jest dla nas ważna z kilku powodów. Przede wszystkim przedstawiciele marki mBank od wielu lat mają swój bezcenny wkład w dialog branżowy, prace nad Białą Księgą, a wreszcie nad projektem badań jednoźródłowych. Z perspektywy organizatora Effie Awards, które od dawna jest projektem daleko wykraczającym poza zmagania konkursowe, ważne jest budowanie relacji z partnerami wyznaczającymi kierunki na rynku komunikacji marketingowej. Dzięki temu, poprzez projekt Effie dajemy branży narzędzie edukacyjne, platformę wymiany doświadczeń, ścierania się poglądów i wyznaczania standardów marketingu. Niezmiernie cieszę się, że do grona przewodniczących dołączyła tak doświadczona i znamienita postać. Z dużą ciekawością będę wyczekiwał tegorocznych obrad. – powiedział Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Skład Jury Effie Awards 2022
W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród ok. 300 kandydatur, dokonał Komitet Organizacyjny konkursu poprzez głosowanie online (wyłaniając short listę), a następnie w formie dyskusji. Po zatwierdzeniu ponad 190-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich, którym przewodniczą:
Grupa I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
Piotr Chęcielewski, marketing director beverages, Hortex
Grupa II: Medicines & Supplements, Silver, Beauty & Care
Adam Nitecki, General Manager Consumer Products Division Polska i Kraje Bałtyckie, L’Oreal
Grupa III: Gaming & Esport, Culture & Entertainment, Young Audience
Jakub Kossut, CEO, MediaCom
Grupa IV: B2B, Finance, Service
Jerzy Hołub, CMO, Mastercard
Grupa V: Consumer Goods, Green Solutions, Mobility
Michał Kazimierczak, Strategy Director & Partner, Grupa Heart&Brain
Grupa VI: COMMERCE, RETAIL
Katarzyna Piwowarczyk, Marketing Director, IKEA
Grupa VII: LAUNCH/RELAUNCH, LONG TERM
Jacek Bielarz, Marketing Director Food, Grupa Maspex
Grupa VIII: PR & EMPLOYER BRANDING, PARTNERSHIP, SMART BUDGET
Michał Rutkowski, Dyrektor Zarządzający, K2 Create
Grupa: ESG INFLUENCE, EQUALITY, NON-PROFIT&PUBLIC SERVICE
Dorota Natalia Haller, Marketing, Communications and E-commerce Director (CMO), Huawei Consumer Business Group
Grupa X: BRAND EXPERIENCE, BRANDED CONTENT, SOCIAL MEDIA DRIVEN
Adam Nowakowski, Creative Agency Partner, Meta
Grupa XI: MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS
Cezary Stypułkowski, Prezes Zarządu, mBank
Grupa XII: REACT & DEFEND
Agnieszka Gozdek, Strategy Director & Partner, 180heartbeats Jung v. Matt
Zainteresowani wzięciem udziału w konkursie mają w sumie 4 terminy na zgłaszanie projektów do rywalizacji. Pierwszy minął 16 maja, drugi mija 6 czerwca, trzeci - 27 czerwca, czwarty - 11 lipca br. Gala odbędzie się 8 listopada br.
Organizatorem konkursu Effie Awards jest Stowarzyszenie Komunikacji marketingowej SAR.
Dołącz do dyskusji: Prezes mBanku na czele jury Effie Awards 2022
poszukajcie w Google "KIM JEST CEZARY ..."