SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prezes mBanku na czele jury Effie Awards 2022

Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBanku, pokieruje pracami jury konkursu reklamowego Effie Awards 2022. Wręczenie nagród w konkursie odbędzie się podczas gali w listopadzie.

Cezary Stypułkowski, fot.mBankCezary Stypułkowski, fot.mBank

W skład jury Effie Awards 2022 weszło 190 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na dwanaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.

Przewodniczącym jury został Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBanku.

- To dla mnie ogromna przyjemność, że mogę stanąć na czele Jury tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland. Czuję się wyróżniony tym bardziej, że jestem dopiero drugim przedstawicielem banku w tej roli w całej historii polskiej edycji. Banki jako dostawcy coraz bardziej wystandaryzowanych usług finansowych od lat stawiają na marketing i efektywną komunikację. Nasza aktywność w tej dziedzinie z roku na rok rośnie.  Dla mnie osobiście będzie to szansa, aby bliżej zapoznać się z rynkowymi trendami skutecznej komunikacji marketingowej także poza branżą bankową - podsumował Stypułkowski.

Cezary Stypułkowski, oprócz roli przewodniczącego Jury, będzie także przewodził obradom Grupy XI oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.

Ta współpraca jest dla nas ważna z kilku powodów. Przede wszystkim przedstawiciele marki mBank od wielu lat mają swój bezcenny wkład w dialog branżowy, prace nad Białą Księgą, a wreszcie nad projektem badań jednoźródłowych. Z perspektywy organizatora Effie Awards, które od dawna jest projektem daleko wykraczającym poza zmagania konkursowe, ważne jest budowanie relacji z partnerami wyznaczającymi kierunki na rynku komunikacji marketingowej. Dzięki temu, poprzez projekt Effie dajemy branży narzędzie edukacyjne, platformę wymiany doświadczeń, ścierania się poglądów i wyznaczania standardów marketingu. Niezmiernie cieszę się, że do grona przewodniczących dołączyła tak doświadczona i znamienita postać. Z dużą ciekawością będę wyczekiwał tegorocznych obrad. – powiedział Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Skład Jury Effie Awards 2022

W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród ok. 300 kandydatur, dokonał Komitet Organizacyjny konkursu poprzez głosowanie online (wyłaniając short listę), a następnie w formie dyskusji. Po zatwierdzeniu ponad 190-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich, którym przewodniczą:

Grupa I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food

Piotr Chęcielewski, marketing director beverages, Hortex

Grupa II: Medicines & Supplements, Silver, Beauty & Care

Adam Nitecki, General Manager Consumer Products Division Polska i Kraje Bałtyckie, L’Oreal

Grupa III: Gaming & Esport, Culture & Entertainment, Young Audience

Jakub Kossut, CEO, MediaCom

Grupa IV: B2B, Finance, Service

Jerzy Hołub, CMO, Mastercard

Grupa V: Consumer Goods, Green Solutions, Mobility

Michał Kazimierczak, Strategy Director & Partner, Grupa Heart&Brain

Grupa VI: COMMERCE, RETAIL

Katarzyna Piwowarczyk, Marketing Director, IKEA

Grupa VII: LAUNCH/RELAUNCH, LONG TERM

Jacek Bielarz, Marketing Director Food, Grupa    Maspex

Grupa VIII: PR & EMPLOYER BRANDING, PARTNERSHIP, SMART BUDGET

Michał Rutkowski, Dyrektor Zarządzający, K2 Create

Grupa: ESG INFLUENCE, EQUALITY, NON-PROFIT&PUBLIC SERVICE

Dorota Natalia Haller, Marketing, Communications and E-commerce Director (CMO), Huawei Consumer Business Group

Grupa X: BRAND EXPERIENCE, BRANDED CONTENT, SOCIAL MEDIA DRIVEN

Adam Nowakowski, Creative Agency Partner, Meta

Grupa XI: MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS

Cezary Stypułkowski, Prezes Zarządu, mBank

Grupa XII: REACT & DEFEND

Agnieszka Gozdek, Strategy Director & Partner, 180heartbeats Jung v. Matt

Zainteresowani wzięciem udziału w konkursie mają w sumie 4 terminy na zgłaszanie projektów do rywalizacji. Pierwszy minął 16 maja, drugi mija 6 czerwca, trzeci - 27 czerwca, czwarty - 11 lipca br. Gala odbędzie się 8 listopada br.

Organizatorem konkursu Effie Awards jest Stowarzyszenie Komunikacji marketingowej SAR.

W ubiegłej edycji Effie Awards Poland przyznało 58 nagród - 27 brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych. Najbardziej efektywną agencją  reklamową została McCann Poland, domem mediowym Starcom, a marketerami ex aequo Grupa Maspex i McDonald’s. Dziewięć nagród Effie odebrała agencja Starcom, siedem Performics, po sześć zdobyły McCann Poland i VMLY&R Poland. Nie przyznano nagrody Grand Prix.

Dołącz do dyskusji: Prezes mBanku na czele jury Effie Awards 2022

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qqq
Czyżby SBek z PRLu, szara emancypacja przemian ustrojowych na salonach branży?

poszukajcie w Google "KIM JEST CEZARY ..."
odpowiedź
User
qqq2
"Kim Pan jesteś Panie Stypułkowski?"
odpowiedź
User
Coraz wiekszy balast dla Commerzbanku
To juz regula, ze gdy zaczynaja sie nagrody srodowiskowe (szczegolnie za marketing), to oznacza ze te same, albo i gorsze uslugi staja sie drozsze. W bankowosci przerabialosmy to juz przy Aliorze, jeszcze zanim przejelo go PZU. mBank, z fajnego wygodnego banku staje sie coraz bardziej zbiurokratyzowana instytucja, no i coraz wiecej oplat za byle co. Od 2-3 lat nie mam jiz zadnej karty, choc trzymam jeszcze sam rachunek. Ale tez do czasu az wprowadza oplate.
odpowiedź