Press-Service i Publicon pracują dla PZPN
Firma Press-Service Monitoring Mediów i agencja public relations Publicon rozpoczęły współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.
Obie agencje na potrzeby obsługi największego związku sportowego w zakresie monitorowania efektów zaangażowania sponsoringowego jego partnerów, uruchomiły specjalny panel sponsorski.
Wspólny produkt obu agencji opiera się na dedykowanej każdemu partnerowi PZPN platformie z danymi. PSMM dostarcza technologię i system monitoringu, a Publicon – pogłębione i jakościowe analizy.
Zobacz: Komisja mediów i marketingu PZPN chce kampanii dla potencjalnych sponsorów
Panel sponsorski zapewnia stały i kompleksowy monitoring aktywności wybranej marki w ponad 1200 tytułach prasowych, 5 milionach źródeł internetowych, 100 stacjach radiowych i mediach społecznościowych.
Panel sponsorski daje też rozbudowane możliwości generowania szybkich i automatycznych analiz opartych na ponad 30 autorskich wskaźnikach opracowanych z uwzględnieniem światowych trendów w zakresie analityki.
Strony ne informują o szczegółach podpisanych umów.
Dołącz do dyskusji: Press-Service i Publicon pracują dla PZPN