Premier League bez sponsora tytularnego wybiera agencję reklamową
Angielska liga piłkarska Premier League po raz pierwszy w swojej 23-letniej historii będzie funkcjonować bez sponsora tytularnego i w związku z tym wybiera agencję reklamową, która zajmie się jej wizerunkiem.
Kluby piłkarskie Premier League latem ub.r. wspólnie zdecydowały, że od sezonu piłkarskiego 2016/2017 z nazwy tych rozgrywek piłkarskich zniknie nazwa sponsora tytularnego. W tym roku wygasa wieloletnia umową z Barclays, który był tytularnym sponsorem Premier League od 2004 roku. Sponsorem angielskiej ekstraklasy chciała przez kolejne lata zostać firma alkoholowa Diageo, ale odrzucono jej propozycję.
Władze Premier League postanowiły pójść w ślady takich lig, jak NBA czy NFL i zachować własną nazwę. Ich nowa strategia marketingowa zakłada poprawienie rozpoznawalności ligi i lepszą komunikację z widzami na całym świecie.
W realizacji tych działań ma pomóc agencja reklamowa, którą władze Premier League chcą zatrudnić do współpracy. Jak podaje Brandrepublic, Premier League zaprosił agencje do składania ofert. Spośród zgłoszeń ma wybrać trzy, które zaprosi do przetargu pod koniec stycznia br.
Wybrana agencja zajmie się zaplanowaniem i egzekucją wizerunkowej kampanii ligi przed startem nowego sezonu w sierpniu br.
Dołącz do dyskusji: Premier League bez sponsora tytularnego wybiera agencję reklamową
Polskie drużyny uczcie się!!!