SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Powstał dział EcoMarketingu agencji Brainshop U-boot

Agencja Brainshop U-boot stworzyła dział EcoMarketingu. Za koordynację pracy działu oraz wdrażanie nowych narzędzi odpowiada Karol Spława-Neyman.

- Praca działu skoncentruje się tylko i wyłącznie na promocji i realizacji ekologicznych patentów reklamowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Mątkiewicz, dyrektor zarządzający U-boota. - Co więcej sami klienci, świadomi działań podejmowanych na rynkach międzynarodowych, zaczęli się do nas zwracać z prośbami o przygotowanie strategii kreatywnych, wykorzystujących Ekofilozofię.

Dołącz do dyskusji: Powstał dział EcoMarketingu agencji Brainshop U-boot

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl