Posterisan promuje się jako "fachowiec od tyłu"
Pod hasłem "Fachowiec od tyłu" rusza outdoorowo-internetowakampania reklamowa Posterisanu. Akcja żartobliwie nawiązujewstydliwego tematu hemoroidów.
Rozpoczęta na outdoorze i w internecie kampania reklamowaPosterisanu w żartobliwy sposób nawiązuje do wstydliwego tematuchorobu hemoroidalnej. Wykorzystywany w tej akcji layout pod hasłem"Fachowiec od tyłu" podkreśla skuteczność tego leku, a warstwiegraficznej - pokazującej hydraulika z tylnej perspektywy - wywołujepozytywne emocje związane z tą marką.
Akcja jest prowadzona na nośnikach outdoorowych (tradycyjnychplakatach i wielkoformatowych winylach) we wszystkich dużychmiastach oraz w internetowych serwisach o tematyce zdrowotnej. Wramach działań - zaplanowanych na cały kwiecień - uruchomiono teżwitrynę www.hemoroidy.info.pl.
Dołącz do dyskusji: Posterisan promuje się jako "fachowiec od tyłu"