Porta KMI Poland wybiera Personal PR
Firma Porta KMI Poland dołączyła do grona klientów Personal PR. Agencja zajmie się wsparciem realizacji strategii komunikacji marki na LinkedIn. Działania będą dotyczyć rynków zagranicznych, na których działa klient.
Agencja Personal PR wykorzysta swoje wieloletnie doświadczenie w budowaniu wizerunku marki na LinkedIn. Komunikacja prowadzona w języku angielskim i czeskim skierowana będzie do wielu grup docelowych z obszaru głównie Europy Środkowo-Wschodniej
– Produkcja ponad 1,7 miliona drzwi rocznie i obecność w 43 krajach wymaga od nas prowadzenia wielokanałowej komunikacji z partnerami z różnych zakątków świata. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na współpracę z Personal PR, agencją z praktycznym doświadczeniem w komunikacji, w tym w projektach na rynkach międzynarodowych – mówi Katarzyna Janicka, kierownik ds. marketingu eksportowego, Porta KMI Poland.
Z ramienia agencji projektem opiekuje się Dominika Kamińska.
- Chcemy dotrzeć do obecnych i przyszłych partnerów zagranicznych, edukować oraz wspierać w rozwoju ich biznesów. W Porta KMI Poland relacje z partnerami stawiamy na pierwszym miejscu, dlatego w ramach działań uruchamiamy nowe kanały komunikacji, które będą prowadzone według najlepszych praktyk – podsumowuje Radosław Jakóbowski, szef eksportu Grupy Porta.
Dołącz do dyskusji: Porta KMI Poland wybiera Personal PR