Personal PR zajmie się obsługą Gdańska w social mediach
Władze Gdańska wybrały agencję Personal PR do obsługi gdańskich mediów społecznościowych. Będą z nią pracować do końca 2022 roku.
Agencja Personal PR była jedyną agencją, która złożyła ofertę w przetargu władz Gdańska na obsługę gdańskich mediów społecznościowych. Zaproponowała w niej kwotę 774,9 tys. zł. Ta mieści się w budżecie, jaki miasto na ten cel zamierza przeznaczyć - to bowiem kwota 800 tys. zł.
Agencja zajmie się obsługą gdańskich mediów społecznościowych w zakresie oficjalnych kanałów zarządzanych przez Miasto Gdańsk na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Spotify. Będzie też odpowiadać za założenie i prowadzenie kanału miasta na TikToku.
Celem tego ma być wsparcie wizerunkowe marki Gdańsk, zwiększenie świadomości gdańszczanek i gdańszczan na temat wydarzeń i atrakcji w mieście, zainteresowanie turystek oraz turystów zagranicznych ofertą Gdańska o charakterze rozrywkowo-kulturalnym, aktywizacja społeczności lokalnej oraz zapewnienie stałego kontaktu z nią.
Personal PR zajmie się również stałym doradztwem związanym z obecnością Gdańska w social mediach, jak również sprawnym reagowaniem na zmiany istniejących trendów i zasad funkcjonowania poszczególnych kanałów oraz dyspozycyjność w sytuacjach kryzysowych.
Umowa zostanie podpisana na okres do końca 2022 roku.
Dołącz do dyskusji: Personal PR zajmie się obsługą Gdańska w social mediach