SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Popcorn' w dół o 20 proc. - zyskuje 'Fun Club'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w czerwcu 2009roku był magazyn "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "Fun Club" w czerwcu 2009 r.wyniosła 130 104 egz. i była o 27 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Twist"(Wydawnictwo Bauer), który w czerwcu br. sprzedał się w ilości 113066 egz. (wzrost o 0,5 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się"Popcorn" (Axel Springer Polska)ze sprzedażąogółem na poziomie 99 857 egz. (spadek o 20 proc.).

czerwiec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

FunClub130 104102 133
Twist113 066112 827
Popcorn99 857123 756
Dziewczyna92 040136 719
13Magazyn Szczęśliwej Nastolatki66 54986 512

Porównując dane z czerwca br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że wzrosła sprzedaży większości miesięczników.

2009


czerwiec

maj

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Fun Club130 104106 941
Twist113 066137 276
Popcorn99 857103 379
Dziewczyna92 04089 305
13 Magazyn SzczęśliwejNastolatki66 54959 542

Dołącz do dyskusji: 'Popcorn' w dół o 20 proc. - zyskuje 'Fun Club'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl