Polskie Stowarzyszenie Public Relations tworzy klub investor relations
W Polskim Stowarzyszeniu Public Relations powstaje nowy klub ekspercki, poświęcony relacjom inwestorskim. Jego prace będzie koordynować Maciej Krzysztoszek, p.o. członka zarządu PSPR.
Klub investor relations zrzesza osoby, które zdobywały doświadczenie zarówno w spółkach giełdowych, jak i po stronie nadzorczej lub inwestycyjnej. Członkowie Klubu będą wymieniać się najlepszymi praktykami, wskazywać kierunki rozwoju IR oraz dyskutować o wyzwaniach branży, widzianej zarówno od strony emitentów, jak i inwestorów.
Jednym z pierwszych działań Klubu investor relations będzie przygotowanie i przeprowadzenie badania stanu branży, oraz identyfikacja barier i wyzwań.
Maciej Krzysztoszek na czele Klubu investor relations PSPR
– Dostrzegamy dziś wiele wyzwań komunikacyjnych, z którymi branża IR musi się zmierzyć. Myśląc o relacjach inwestorskich, warto przyjąć szerszą perspektywę, która często towarzyszy działaniom public relations. Właściwy przepływ informacji przekłada się na wzrost efektywności rynków kapitałowych, transparentność przedsiębiorstw, eliminację niepewności, a tym samym dobrą atmosferę wokół spółki, która kształtuje jej wizerunek – wyjaśnia Maciej Krzysztoszek, koordynator Klubu investor relations i p.o. członka zarządu PSPR. – Zapraszamy do udziału w pracach Klubu wszystkich, dla których przejrzysta i otwarta komunikacja spółek giełdowych jest fundamentem budowania wiarygodności całego rynku kapitałowego w Polsce – dodaje.
Maciej Krzysztoszek dotychczas był w PSPR koordynatorem Klubu rzeczników prasowych. Jego obowiązki przejmuje Damian Ziąber, rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.
– Ostatnie wydarzenia i zmiany w Polsce i na świecie stawiają przed rzecznikami prasowymi coraz to nowe wyzwania. Dlatego chcę rozwijać dwa obszary. Zaprosić do rozmów o zawodzie i o komunikacji jeszcze więcej rzeczniczek i rzeczników. Myślę, że w przestrzeni publicznej brakuje silniejszego głosu naszego środowiska. Po drugie, wspólnie z koleżankami i kolegami z klubu chcemy wymieniać się wiedzą i doświadczeniami tak, aby promować standardy i dobre praktyki. Temu mają służyć nasze nowe aktywności, ale również otwarte spotkania i debaty. Będziemy zapraszać do udziału w nich wszystkie strony dialogu i komunikacji, w tym dziennikarzy będących naturalnymi odbiorcami naszych przekazów - mówi Damian Ziąber.
Klub investor relations dołącza do pięciu innych działających w PSPR klubów eksperckich. To Klub rzeczników prasowych, Klub komunikacji wewnętrznej, Klub Personal PR i PR gwiazd, Klub social media i influencer relations oraz Klub public affairs.
Dołącz do dyskusji: Polskie Stowarzyszenie Public Relations tworzy klub investor relations