Polskie Radio zamawia portfele, kosmetyczki i słuchawki promocyjne
W ramach przetargu Polskie Radio planuje kupić 700 sztuk gadżetów promocyjno-reklamowych, m.in. portfeli, kosmetyczek, słuchawek i powerbanków.
Zamówienie dotyczy 150 sztuk dwóch rodzajów portfeli damskich, 50 portfeli męskich, po 50 sztuk dwóch modeli kosmetyczek, 100 powerbanków, 200 pendrive’ów o pojemności 32 GB i 100 słuchawek na Bluetooth. W dokumentacji przetargowej szczegółowo określono parametry każdego produktu.
Z jednej strony podkreślono, że Polskiemu Radiu „zależy na otrzymaniu produktów o najwyższej jakości, mogących identyfikować i budować pozytywny wizerunek firmy”. Z drugiej zaznaczono, że „z uwagi na fakt, iż zamawiane gadżety reklamowe w większości mają służyć do rozdawnictwa, a zamawiający nie chce obarczać obdarowanych obowiązkiem rozliczeń podatkowych, maksymalna wartość pojedynczego artykułu nie może przekroczyć 162 zł netto”.
Oferty będzie można składać 8 września do godz. 13. Jedynym kryterium oceny będą zaproponowane ceny.
Wybrane firmy na dostarczenie gadżetów będą mieć 30 dni.
W ub.r. Polskie Radio zanotowało wzrost przychodów o 2,4 proc. do 354,31 mln zł i spadek wyniku netto z 16,12 mln zł zysku do 19,91 mln zł straty. Wpływy reklamowe zwiększyły się o 1 proc. do 41,38 mln zł, przy czym o ile Jedynka zanotowała wzrost o 52 proc., o tyle Trójka - spadek o 30 proc.
Na koniec ub.r. nadawca zatrudniał etatowo 1 320 osób, o 11 więcej niż rok wcześniej. Średnie wynagrodzenie brutto wynosiło 8,9 tys. zł brutto, po wzroście rok do roku o 500 zł. Dziennikarze zarabiali przeciętnie 11,7 tys. zł, a menedżerowie wyższego szczebla - 17,5 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio zamawia portfele, kosmetyczki i słuchawki promocyjne